top of page

טסלפפה: "המשחק מול רמת גן יכול לקחת אותנו קדימה", פישלר יעדר

הפועל פתח תקוה תפגוש בשישי את האדומים למשחק החזרה מהפגרה. "הליגה נמצאת במצב שלא הייתה שנים, אנחנו צריכים לנצל את זה", אמר המאמן


"עובדים ומתאמנים חזק". טסלפפה


הליגה הלאומית תחזור בסוף השבוע מפגרה בת שלושה שבועות, כאשר הפועל פתח תארח בשישי (15:00) את הפועל רמת גן, למשחק אותו המאמן עופר טסלפפה מגדיר כקריטי להמשך הדרך של הקבוצה העונה. הפועל תחסר בחולית ההגנה את הבלם אופק פישלר, שירצה עונש השעיה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.


פרט לפישלר, לא צפויים חיסורים נוספים. הפועל מגיעה למשחק מהמקום ה-12 בטבלה, כאשר הפועל רמת גן נמצאת מקום אחד מתחת ועם שתי נקודות פחות. "ברור לכולם במועדון עד כמה המשחק הזה חשוב", אמר טסלפפה לאתר הרשמי. "זה משחק שיכול לקחת אותנו קדימה, או חס וחלילה להשאיר אותנו מאחור. הליגה נמצאת עכשיו במצב שלא הייתה בו שנים, אין עולות ויורדות בטוחות, וזה משהו שאנחנו צריכים לדעת לנצל כדי להביא נקודות ולשים את עצמנו במקום בטוח".


לגבי הפגרה שקיבלה הקבוצה דווקא אחרי הניצחון על כפר קאסם, אמר המאמן: "למרות שניצחנו במשחק האחרון אני חושב שהפגרה באה לנו בזמן טוב. היינו צריכים קצת לנוח ולהתאושש כי דחסנו המון עבודה בזמן קצר. התפקיד שלי זה להעביר לשחקנים את החשיבות של המשחק, ולמען האמת הם עובדים ומתאמנים חזק. המחויבות במשחק האימון מול כפר שלם הייתה כמו במשחק ליגה, וזה משהו בולט פה בקבוצה".


החל מיום שישי הפועל תתחיל סדרה של שמונה משחקים - שבעה בליגה ואחד בגביע, עד לחודש ינואר. "זאת תקופה שתקבע לאן מועדות פנינו העונה", אמר טסלפפה. "היכולת של השחקנים והתוצאות שנשיג יהוו אינדיקציה לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר".

bottom of page