top of page

דרבי הוותיקים של הפועל, אבי יחיאל: "אירוע מרגש"

באירוע שהתקיים לזכרו של איש הפועל פתח תקוה, יוסי רוזנצויג ז"ל, ניצחה הפועל 2:3 בדרבי. בנו של יוסי, גיא: "מקווים שזאת תהיה מסורת שתמשך"

הסגל של הפועל בדרבי הוותיקים


בחודש פברואר ימלאו שלוש שנים לפטירתו של יוסי רוזנצויג ז"ל, מהדמויות המזוהות ביותר עם הפועל פתח תקוה מאז היווסדה. שחקני ומאמני עבר רבים של המועדון הגיעו אתמול (שני) למגרש הסינטטי הסמוך לאצטדיון, כדי לחלוק כבוד לרוזנצויג ז"ל, באירוע בו נכחו מאות אוהדים ושהוכתר כהצלחה גדולה.


הערב התחיל במשחק בין קבוצות ילדים א' של הפועל פתח תקוה ומכבי הרצליה, ולאחר מכן התקיים טקס לזכרו של רוזנצויג ז"ל, במסגרתו עמדו הנוכחים דקת דומיה. לאחר מכן החלה המנה העיקרית של הערב - דרבי הוותיקים, שכלל שמות גדולים משני הצדדים, והסתיים, כמיטב המסורת עבור אותם השחקנים, בניצחון מובהק של הפועל, 2:3.

קבוצת ילדים א' של הפועל


שלומי אדרי (צמד) ויוסי שבחון כבשו לזכות הפועל, שלצד הרוח הטובה שאפפה את הערב, הציגה משחק הקרבה עם רוח הפועל ומהלכי כדורגל שהזכירו נשכחות וגרמו לגעגוע רב. בסיום המשחק קיבלו קבוצות הוותיקים והילדים מדליות על השתתפותם.


שחקני הפועל מקבלים את המדליות


"היה אירוע מדהים, הרבה אנשים הגיעו וכיבדו את אבא שלי", אמר בנו של יוסי, גיא רוזנצויג, בשיחה עם האתר הרשמי. "האירוע היה שמח ומכובד ואני שמח גם שהפועל היא זו שניצחה. הייתה כמות גדולה מאוד של אנשים ביציע ושתי הקבוצות הצליחו להעמיד סגלים איכותיים מאוד. היה אירוע מרגש מאוד ואנחנו מקווים ומאמינים שהוא יהפוך למסורת ורק ילך ויגדל".


גיא רוזנצויג עם בני קוזשווילי


מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, שהשתתף במשחק, אמר: "היה אירוע מרגש ומכובד, כמו מגיע ליוסי שבאמת היה איש מיוחד. ההתגייסות של כל כך הרבה אנשים לאירוע רק מראה על הכבוד וההערכה כלפי יוסי ומשפחתו. מעבר לזה, היה כיף גדול לעלות שוב על המגרש ולשחק עם החברים מפעם, יש חיבור מיוחד בין כולנו, וראו את זה על המגרש. כמובן שהחלק הכי מהנה היה לשחק טוב ולנצח בדרבי".

bottom of page