top of page

גילי לבנדה חוזר להפועל פתח תקוה: "מקום שהוא בית עבורי"

המאמן שהחל את דרכו במועדון ואימן בשנתיים האחרונות את קבוצת הנוער של מכבי נתניה, מונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון. "גילי הוא איש מקצוע ומצוין וגם איש הפועל פתח תקוה, אני בטוח שנראה שיפור", אמר המנכ"ל אבי יחיאל


מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה שמח לבשר על מינויו של גילי לבנדה לתפקיד מאמן קבוצת הנוער של המועדון. לבנדה, שיכנס לתפקידו ביום ראשון, חוזר לקדנציה שלישית במועדון בו גדל כשחקן וכמאמן וינסה להוציא את קבוצת הנוער של המועדון לדרך חדשה.


את קריירת האימון שלו החל לבנדה, בן 48, כמאמן במחלקת הנוער של הפועל וכעוזרו של ניר לוין בבוגרים. בהמשך עבד במחלקות הנוער של הפועל תל אביב ומכבי חיפה, שם שימש גם כעוזר מאמן בבוגרים. כמאמן ראשי אימן את קבוצות הבוגרים של הפועל ראשון לציון והפועל איכסל, ושימש גם כמאמן זמני של בית"ר ירושלים במקביל לתפקידו כמנהל מקצועי. בשנתיים האחרונות שימש כמאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה.


"הפועל פתח תקוה היא בית עבורי", אמר לבנדה לאחר הצטרפותו. "אני דור שני במועדון אחרי אבי זכרונו לברכה, שהיה במשך שנים רבות מנהל קבוצה במחלקת הנוער ובקבוצת הבוגרים וכיום קבוצת ילדים א' של המועדון נקראת על שמו. יצאתי מהמועדון וחזרתי אליו, יש לי המון סנטימנטים למועדון ושורשים עמוקים בו. אני רואה את המצב של הקבוצה כאתגר, יש פוטנציאל טוב ותקופה פחות מוצלחת. יחד עם המנהל המקצועי אסף גרנשטיין וכל הצוות נרים את השחקנים ונביא אותם לאן שצריך. בסופו של דבר המטרה הכי חשובה היא לייצר שחקנים לבוגרים".


מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, אמר: "גילי לבנדה הוא איש מקצוע מצוין, שמגיע עם ניסיון עשיר במועדונים הגדולים בישראל. פרט ליכולות שלו כמאמן, גילי הוא איש הפועל פתח תקוה, שמכיר את המועדון ומחובר אליו. אני בטוח שנראה שיפור בתוצאות של הקבוצה ואני מאחל לו ולקבוצה בהצלחה".

bottom of page