top of page

הפועל מגיעה לבלומפילד, איצרין: "באים למשחק בשביל לקחת את הנקודות"

לאחר חמישה משחקי ליגה ללא הפסד, הכחולים יפגשו משוכה לא פשוטה, במשחק הראשון של הפועל באצטדיון המחודש ביפו. נקשרי ואוניקצ'י ישובו לסגל, ואתורי, באדיר, ברקוביץ' וירדן כהן ייעדרו


"מקווה שהמתנה לא תחמוק לנו מהידיים". איצרין. צילום: סער כרמלי


הפועל פתח תקוה תגיע מחר (שישי, 15:00) בפעם הראשונה לבלומפילד המשופץ, כשתתארח אצל בני יהודה במחזור הראשון של הסיבוב השני בליגה הלאומית. הפועל מגיעה מעודדת אחרי חמישה משחקי ליגה ללא הפסד, וכשהיא זוכרת את הניצחון הגדול על אותה יריבה במחזור הראשון של העונה. מסגל הקבוצה ימשיכו להעדר ליאור ברקוביץ' וירדן כהן, שעדיין מחלים מהמתיחה ממנה הוא סובל וצפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא. רן ואתורי ומוחמד באדיר המוצהבים ייעדרו גם כן, כאשר לידור נקשרי ופיטר אוניקצ'י, שנעדרו ממשחק הגביע, ישובו לסגל.

"מצפה לנו משחק לא קל, בני יהודה כרגע במומנטום הכי טוב בליגה", אמר המגן/בלם חיים איצרין, שחגג אתמול יום הולדת 34, לקראת המשחק. "בני יהודה קבוצה מצוינת שנבנתה כדי לעלות ליגה. בסיבוב הראשון נקודת הפתיחה שלנו הייתה הרבה פחות טובה מעכשיו וניצחנו את המשחק, לכן אנחנו באים במלוא האמונה למשחק. אנחנו קבוצה טובה, התחברנו מאוד בתקופה האחרונה ואנחנו מגיעים למשחק בשביל לקחת את הנקודות".


איצרין, שחקן נוסף שחתם בהפועל כשעוד הייתה אמורה לשחק בליגה א', התייחס לאווירה שצפויה מחר במשחק: "אין ספק שבמשחקים כאלה יש משהו עוצמתי יותר. חווינו את זה גם במשחק הגביע מול נתניה וזה לגמרי מרגיש אחרת. קיבלנו מתנה ענקית בקיץ עם ההישארות בליגה הלאומית, ואני מקווה שהמתנה הזו לא תחמוק לנו מהידיים ונעשה דברים יפים העונה. בהפועל כפר סבא סיימתי את העונה הסדירה במקום החמישי ובסופו של דבר עלינו ליגה מהמקום הראשון, לכן המטרה היא קודם כל להגיע לפלייאוף העליון ומשם זאת ליגה חדשה. אני מאוד מאמין בקבוצה ובצוות שאנחנו יכולים להגיע לשם".

מחר צובעים את בלומפילד בכחול! צילום: סער כרמלי


חשוב לדעת


  • בפעם האחרונה שהפועל פגשה את בני יהודה בבלומפילד בליגת העל, זה נגמר בצורה לא נעימה בכלל לאחר תבוסה של 5:1. למרות זאת, המאזן הכולל מול בני יהודה עדיין נוטה לטובתנו כשמתוך 106 משחקים, 41 הסתיימו בניצחון כחול


  • המארחים לא הפסידו בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלהם, כשהם מנצחים בחמישה מתוכם. לעומתה, הפועל מגיעה חמישה משחקי ליגה בלי הפסד.


מאיפה הוא מוכר לי?


  • ישראל זגורי - אם הספקתם לשכוח, ישראל זגורי שיחק בהפועל בעונת 2010/11 ושותף ב-28 משחקים. מעבר להספק מרשים של 9 כרטיסים צהובים, זגורי גם כבש שני שערים במדים הכחולים. אחד מהם זכור במיוחד והוא השער הראשון במהפך הגדול בדרבי של אותה עונה באצטדיון רמת גן. זגורי לא זוכה להרבה דקות העונה בבני יהודה.


  • אלמוג בוזגלו - השחקן האחרון לבית הבוזגלוס הוא אלמוג, שמציג עונה טובה עד עכשיו וכבש כבר שישה שערים (ארבעה בליגה). אם אתם לא זוכרים את אלמוג בוזגלו במדים הכחולים אז יש לכם תירוץ טוב. בוזגלו שיחק בקבוצת הנוער של המועדון וזכה רק ל-20 דקות במשחק ההפסד של הקבוצה הבוגרת להפועל באר שבע אי שם בעונת 2009/10. אלמוג הוא לא היחיד במשפחה ששיחק בהפועל. אחיו אסי רשם באותה עונה חמישה משחקי ליגה בכחול. מאור שיחק 25 משחקים בהפועל וכבש חמישה שערים, כולל שלושער אחד בעונת 2006/7 העגומה שהסתיימה בירידת ליגה.


bottom of page