top of page

הפועל תארח מחר את עפולה, ואתורי: "רוצים לתקן את הרושם מהמשחק מול אשדוד"

הכחולים מגיעים למשחק מול האחרונה בטבלה, כאשר במועדון עושים מאמצים להעביר את עוז פרץ בבקרה התקציבית. "מקווה שנוכל לשמח את האוהדים מחר", התכונן הבלם

רן ואתורי עם רם לוי ואופק פישלר. צילום: סער כרמלי


הפועל פתח תקוה תארח מחר (שני, 19:00) את הפועל עפולה, למשחק במסגרת המחזור ה-19 של הליגה הלאומית. הכחולים יגיעו למשחק לאחר ההפסד המאכזב בשבוע שעבר לאדומים אשדוד במטרה ברורה להשיג שלוש נקודות מול הקהל הביתי. עוד לפני המשחק יתקיים טקס הכרזת השחקן המצטיין של חודש דצמבר, אותו בחרו האוהדים.


הפועל צפויה להגיע למשחק בסגל מלא, פרט לליאור ברקוביץ', שעבר השבוע ניתוח לשחזור המיניסיקוס וצפוי להעדר למשך 4-6 שבועות נוספים. במועדון עושים מאמצים להעביר את שחקן הרכש, עוז פרץ, בבקרה התקציבית לקראת המשחק.


"המשחק הזה חשוב עבורנו במיוחד, ובטח כשרואים את המצב בטבלה", התכונן הבלם רן ואתורי. "חשוב לנו לתקן את הרושם שנוצר במשחק נגד אשדוד, שלא היה טוב מבחינתנו. ראינו השבוע בווידאו את הטעויות שעשינו ועבדנו עליהן. אנחנו מקווים לתקן את הדברים מחר מול עפולה ולנצח את המשחק".


על הסיבות ליכולת החלשה באשקלון אמר ואתורי: "זה משחק שמההתחלה פתחנו אותו לא טוב. קיבלנו שער מהיר והיינו צריכים לרדוף אחרי השיוויון, מה שגרם לנו להפקיר את העמדות שלנו. אשדוד ניצלו את זה כדי להגיע למצבים קורצים וזה גרם לנו לחוסר ביטחון. פשוט משחק לא טוב שלנו שלמדנו ממנו את הלקחים שהיינו צריכים ללמוד".

"למדנו את הלקחים". ואתורי. צילום: סער כרמלי


ואתורי פנה לקהל לקראת המשחק מחר: "הם השחקן הכי חשוב לנו, הם נותנים לנו את הדרייב וכמובן שנרצה לתקן את הרושם מהמשחק הקודם, שהאוהדים באו למשחק חוץ רחוק ונראינו איך שנראינו. מקווים שנוכל מחר לשמח אותם".


צריך לדעת:


* הפועל שיחקה עד היום 18 משחקים מול האורחים מעפולה וכנראה שאתם יכולים לזכור את כולם, היות וכולם התרחשו בעשר השנים האחרונות.

* הפועל מעט עדיפה במפגשים בין הקבוצות בהם זכתה ב-6 ניצחונות, לצד 5 הפסדים ו-7 תוצאות תיקו. דווקא כשהפועל מארחת התוצאות פחות טובות, נתון שנקווה שנתחיל לתקן כבר במשחק הקרוב. במפגש הקודם בין השתיים בסיבוב הראשון, הסתיים המשחק ב-0:0.


מאיפה הוא מוכר לי?

שחר הירש - החלוץ של האורחים כבש העונה כבר 5 שערים, בעונה הטובה ביותר שלו בשנים האחרונות. הירש שיחק בהפועל בעונה האחרונה בה הייתה בליגת העל, 2014/5, וכבש 9 שערים, שלצערנו לא הספיקו להישארות בליגה.

bottom of page