top of page

יוצאים לרמת גן: כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק מול הפועל רעננה

הפועל פתח תקוה תתארח מחר אצל האדומים ותנסה לרשום ניצחון שני ברציפות במפגש עם הקבוצה שנמצאת מקום אחד מתחתיה. אופק אושר וליאור ברקוביץ' יעדרו, וגם: הנתון המפתיע על חלוץ היריבה


צריכים אתכם איתנו ביציע! צילום: סער כרמלי


כשהיא במקום התשיעי עם 25 נקודות, הפועל פתח תקוה תתארח מחר (שישי, 15:00) באצטדיון רמת גן למשחק חוץ מול הפועל רעננה, שצמודה לכחולים בטבלה במקום העשירי ועם נקודה אחת פחות. מהסגל של עופר טסלפפה ימשיך להיעדר ליאור ברקוביץ' הפצוע, כמו גם אופק אושר החולה.


"המשחק הזה הוא צומת משמעותי עבורנו בעונה הזאת", אמר המגן השמאלי חיים איצרין לקראת המשחק. "זה משחק שיכול לשים אותנו עם רגל אחת בתוך הפלייאוף העליון, ומשם נוכל רק לעלות. להשיג רצף של שני ניצחונות בליגה הזאת זה לא דבר קל, אבל זה משהו שאם יקרה לנו מחר יוכל להיות התחלה של תקופה טובה שתעזור לנו להתמקם בפלייאוף העליון".


צריך לדעת:

* הקבוצות נפגשו 19 פעמים במסגרת הליגה (ליגת העל והלאומית) כשהפועל מנצחת ב-10 מתוכם, לצד 3 תוצאות תיקו ו-6 הפסדים. בסיבוב הקודם היה זה ניר שרון עם שער דרמטי בדקה ה-89 שהעניק להפועל ניצחון 0:1 יקר. אגב, ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתוצאה של 0:1, שלושה מהם לצד הנכון.


* הפועל רעננה לא הפסידה בשמונת משחקיה האחרונים, כאשר במחציתם ניצחה ובמחציתם יצאה בתיקו.


מאיפה הוא מוכר לי?


בן אז'ובל - חבר עמותת הכחולה, כבש העונה כבר 6 שערי ליגה במדי רעננה. בעונת 2015/6 כיכב במדי הפועל וכבש במדיה 15 שערי ליגה. שימו לב לנתון הבא: אף שחקן של הפועל לא כבש יותר ממנו בעונה אחת ב-20 השנים האחרונות. מוטי קקון היחיד שכבש יותר (19) בעונת 2000/1.


ברק לוי - השוער של רעננה, שיחק בהפועל בעונת 2019/20 ורשם 27 הופעות ליגה.



מחר כולם ברמת גן. צילום: סער כרמלי

bottom of page