top of page

הפועל תארח את אחי נצרת, רם לוי: "המשחק תלוי בנו, באים חד וחלק במטרה לנצח"

עם אווירה מיוחדת ביציע, הכחולים יארחו מחר את הצפוניים. עומר כץ ואופק פישלר ישובו לסגל, בו יהיה לראשונה גם ויקי כחלון. " מגיעים למשחק מאוד חשוב בבית, מול הקהל המטורף שלנו", אמר הקפטן



כשהיא עם 10 נקודות מ-12 האפשריות האחרונות, הפועל פתח תקוה תארח מחר (שני, 19:00) את מכבי אחי נצרת, למשחק במסגרת המחזור ה-23 של הליגה הלאומית. הפועל תגיע למשחק מחר עם סגל מלא, פרט לליאור ברקוביץ' הפצוע, הכולל את עומר כץ ששב מחלה, אופק פישלר שסיים לרצות עונש הרחקה והרכש החדש ויקי כחלון, שחתם ביום חמישי בקבוצה. הקשר מוחמד באדיר סבל השבוע מרגישות במפשעה בעקבותיה לא התאמן באופן מלא בימים האחרונים, אך הוא צפוי להיות בסגל.

רם לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה


עוד לפני המשחק יתקיים אזור הפעלה מיוחד לילדים בתוך שטח האצטדיון, כאשר לפני השריקה יתקיים טקס הכרזת השחקן המצטיין של האוהדים בחודש ינואר. "אנחנו מגיעים מחר למשחק מאוד חשוב, בבית מול הקהל המטורף שלנו", אמר הקפטן רם לוי לקראת המשחק. "אנחנו באים חד וחלק במטרה לנצח ואני מאמין שזה מה שנעשה מחר. למדנו את אחי נצרת השבוע, את הדברים הטובים והפחות טובים אצלם ובסוף זה תלוי בנו". על הקהל שצפוי להגיע מחר בכמויות גדולות יותר אמר לוי: "חוויתי את הקהל הזה עוד כילד ביציע ואני יודע למה הוא מסוגל, אני מקווה שמחר נראה ניצוצות מזה".


צריכים את הדחיפה שלכם מחר! צילום: סער כרמלי



צריך לדעת:


ִ* את רוב משחקיה של הפועל מול האורחים מנצרת, היא סיימה כמנצחת. בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הובקע רק שער אחד (עצמי), בניצחון הפועל.


* אחמד עאבד (9) ואנס דאבור (6) הם הכובשים המצטיינים של האורחים ואחראיים למרבית שערי הקבוצה. מהרן לאלה בן ה-40 חזר לנצרת בחלון ההעברות הנוכחי.


* אחי נצרת מגיעה למשחק במגמה זהה להפועל: 3 ניצחונות ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים. האורחים נמצאים במקום ה-10 בטבלה כשניצחון שלהם יעלה אותם מעל הפועל וירחיק אותם משמעותית מהתחתית.


רוצים להמשיך לחייך. רועי זיקרי חוגג את השני מול א.א.פאחם. צילום: סער כרמלי


מאיפה הוא מוכר לי?

* איציק שולמייסטר שיחק בעונה שעברה במדי הקבוצה ורשם שער עצמי וכרטיס אדום.

* גיל סאלם שיחק מחצית אחת בחצי גמר גביע הטוטו של עונת 2018/9 ושוחרר.


חגיגה כחולה מחר ביציע. צילום: סער כרמלי

bottom of page