top of page

הפועל תארח מחר את עכו, טסלפפה: "יש לנו שישה גמרים עד לסיום הסיבוב"

הכחולים ינסו להשיג שלוש נקודות מול הקהל הביתי, ויקי כחלון וירדן כהן צפויים להיות בסגל. "לכל משחק תהיה חשיבות עצומה", אמר המאמן לקראת המשחק




הפועל פתח תקוה תארח מחר (שלישי, 19:00) את הפועל עכו, למשחק במסגרת המחזור ה-25 של הליגה הלאומית. הכחולים מגיעים למשחק מהמקום השביעי בטבלה עם 33 נקודות, לאחר שצברו נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים. היריבה מהצפון מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם 31 נקודות.


הפועל תגיע למשחק עם סגל מלא, פרט לליאור ברקוביץ', כאשר המגן הימני ויקי כחלון שנעדר מהמשחק האחרון בגלל כאבים ברגלו והקשר ירדן כהן שהוחלף במשחק ביום שישי, התאמנו השבוע וצפויים להיות לסגל. אחרי חופש שקיבלו השחקנים ביום שבת, קיימה הקבוצה שני אימונים לפני המשחק.


"אין ספק שהיינו מאוכזבים אחרי המשחק בשישי", הודה מאמן עופר טסלפפה. "אבל אין לנו הרבה זמן, אנחנו צריכים להרים את עצמנו ואנחנו מבינים שיש לנו שישה גמרים עד לסיום הסיבוב השני. לכל משחק יש חשיבות עצומה. ההפסד בשישי זרק אותנו אחורה, ואם מחר ננצח זה שוב ידחוף אותנו קדימה. לכל תוצאה במחזורים האלו יהיו השלכות. דיברנו השבוע עם השחקנים על עניין השער המוקדם שספגנו בשני המשחקים האחרונים, ונדע לשים דגש על עניין הריכוז. עכשיו אנחנו צריכים לבוא וליישם במגרש".


עופר טסלפפה. צילום: עדי ברקוביץ'



לפני המשחק יתקיים בתוך שטח האצטדיון איזור הפעלה מיוחד לילדים החל מהשעה 18:00. בחנות האוהדים ימכרו הקפוצ'ונים החדשים שהוציא המועדון, בכל המידות, כולל מידות ילדים.




צריך לדעת:

* שתי הקבוצות (בצוותא עם בני ריינה) מחזיקות בהגנות הטובות ביותר בליגה וספגו רק 21 שערים העונה. ההתקפה של האורחים כבשה 7 שערים יותר מהפועל.

* מאז פתיחת הסיבוב השני, המאזן של עכו הוא 6 תוצאות תיקו, שני הפסדים וניצחון (9 נקודות). המאזן של הפועל מעט טוב יותר: 3 ניצחונות, 3 תיקו ו-3 הפסדים (12 נקודות).


* המאזן בין הקבוצות נוטה לטובת הצפוניים, כשמתוך 31 מפגשי ליגה הם ניצחו ב-13. הפועל ניצחה ב-9 מפגשים ועוד 9 הסתיימו בשוויון. * בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הובקעו רק 2 שערים. בסיבוב הקודם התארחה הפועל בעכו והפסידה 1:0.


* חלוץ האורחים, קרים אבובקר הוא מלך שערי הקבוצה בליגה עם 7 כיבושים העונה.



דוחפים את הפועל מחר! צילום: עדי ברקוביץ'

מאיפה הוא מוכר לי?


* מסאי דגו מאמן את הפועל עכו זו העונה השנייה ברציפות, לאחר שהגיע אליה באמצע העונה שעברה, אותה פתח כמאמן הפועל פתח תקוה. דגו רשם הצלחה גדולה בעונת הפירוק של הפועל (2018/9), כשהקבוצה פתחה את העונה עם מינוס 11 נקודות וסיימה אותה במקום ה-10 (אבל עם כמות נקודות שהייתה מספיק בפועל למקום 4). בתום העונה עזב דגו לקרית שמונה וחזר להפועל במחזור ה-22 של עונת 2019/20. דגו פתח עם הפועל את העונה שעברה אבל סיים את תפקידו במהלכה. דגו הוא המאמן שעמד על הקווים כמאמן הפועל במספר המשחקים הגדול ביותר בעשור האחרון.


* גל קולני - הקשר של הפועל עכו שיחק בהפועל בעונת 2017/8 ורשם 29 הופעות בליגה, לצד שער אחד.





bottom of page