top of page

הפועל תתארח אצל כפר קאסם ב"שלמה ביטוח". כחלון: "לא צריכים לפחד מאף קבוצה בבית"

אחרי הטירוף ביום שלישי, הכחולים יגיעו למשחק "הביתי" מחר ללא חיים איצרין ורן ואתורי המורחקים. המגן הימני כבר מרגיש בבית: "אני חושב שמועדון כמו הפועל פתח תקוה, בייחוד בליגה הלאומית, לא צריך לפחד מאף קבוצה, באף מגרש ולא משנה כמה שחקנים על המגרש"


ויקי כחלון בשלישי. צילום: סער כרמלי


שלושה ימים לאחר הערב הנדיר שחוו אוהדי ושחקני הפועל פתח תקוה, יתארחו מחר (שישי, 15:00) הכחולים אצל מ.ס כפר קאסם, למשחק במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הלאומית. המשחק יתקיים באצטדיון "שלמה ביטוח", כאשר אוהדי הפועל יישבו ביציע המזרחי (שערים 10-14).


מהסגל ייעדרו רן ואתורי וחיים איצרין שהורחקו בניצחון על הפועל עכו. עידו דוידוב סובל מפציעה בכתף ורועי זיקרי חש רגישות בשרירי הבטן, אך שניהם צפויים להיות בסגל מחר.


"עם כל הכבוד לכפר קאסם, אנחנו הפועל פתח תקוה ואני לא חושב שבבית שלנו אנחנו צריכים לפחד מאף קבוצה", אמר המגן הימני ויקי כחלון לקראת המשחק. "אנחנו צריכים לבוא ולהמשיך את מה שהתחלנו. כולם רואים את התהליך שאנחנו עוברים גם מבחינה התקפית וגם מבחינה מוראלית ואני מאמין שנראה את זה גם מחר".


כחלון, שהתאושש מפציעה ממנה סבל לאחרונה ולכן שותף עד כה רק כמחליף, התייחס למהפך המטורף של הקבוצה ביום שלישי על עכו: "לא היה משחק גדול שלנו, אבל היה משחק הקרבה עצום מצד השחקנים שלנו, אלו שהיו במגרש וגם אלה שישבו על הספסל. הרגשנו את האווירה ואת הטירוף של הקהל, שגם ב-1:1 דחף אותנו לניצחון. עשינו את הדבר הבלתי צפוי ואני מאמין שמהמשחק הזה נצא לדרך חדשה שבה נבין כולנו שאנחנו הפועל פתח תקוה".



"כל החיים חונכתי לנצח". כחלון עם רם לוי אחרי המשחק מול עכו. צילום: סער כרמלי


המגן הימני עלה באנרגיות שיא ביום שלישי, ועודד את השחקנים לתקוף למרות החיסרון המספרי. "כל החיים חונכתי לנצח, גם בתשעה שחקנים שזה כביכול הבלתי יאומן, אני חושב שמועדון כמו הפועל פתח תקוה, בייחוד בליגה הלאומית, לא צריך לפחד מאף קבוצה, באף מגרש ולא משנה כמה שחקנים על המגרש. צריך להטביע את זה בשחקנים הצעירים אבל גם באוהדים, שאנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח. הוכחנו בשלישי שאפשר לעשות את זה".


על ההרגשה שלו עד עכשיו במועדון אמר כחלון: "אני מאוד נהנה עד עכשיו, אני מרגיש ששוב באתי לבית חם ואוהב. התחברתי שוב למועדון מהרגע הראשון, לקהל ולאוורה, ואני מרגיש שעשיתי סוג של סגירת מעגל שאני מקווה שתמשך כמה שיותר".




צריך לדעת:

* הקבוצות נפגשו עד היום רק שש פעמים בליגה הלאומית ופעם אחת בגביע המדינה. המצב בין הקבוצות שוויוני למדי, כשכל אחת ניצחה פעם אחת ו-4 משחקים הסתיימו בשוויון. בפעם הראשונה שפגשנו את כפר קאסם היה זה בגביע המדינה וכפר-קאסם, שעוד הייתה בליגה א', ניצחה 0:1.

* כפר קאסם, שמארחת גם היא את משחקיה במגרשנו הביתי, ניצבת במקום השני בטבלה והצהירה לא אחת על רצונה לעלות ליגה. בין הקבוצות ישנו פער של חמש נקודות וארבעה מקומות בטבלה.

*הקבוצה הביתית מחר אמנם נמצאת במקום שמוביל לליגת העל, אך לא יציבה לאחרונה. בארבעת משחקיה האחרונים השיגה ניצחון בודד, לצד שני הפסדים ותיקו.


* מהראן ראדי, על סף גיל 40, הוא מלך שערי הקבוצה עם שבעה כיבושים בליגה, מוחמד חאטיב וסאמח מרעב עם שישה כל אחד.



דוחפים ביחד את הפועל לניצחון! צילום: סער כרמלי


מאיפה הוא מוכר לי?

* עמיר נוסבאום - מאמן הקבוצה המארחת הגיע אליה לפני מספר חודשים מקרית שמונה שבליגת העל. נוסבאום אימן את הפועל פתח תקוה במשך 22 מחזורי ליגה בעונת 2019/20 וסיים את תפקידו לאחר הפסד לכפר-קאסם (אגב, באותו משחק קשר הפועל כיום, ירדן כהן, כבש צמד).


* צליל חתוכה - השוער, שגדל במחלקת הנוער של הפועל, שיחק במדיה רק בארבעה משחקי ליגה בעונת 2009/10 ולאחר מספר תבוסות צורבות ירד לספסל. שנים אח"כ עלה חתוכה עם כפר קאסם לליגה הלאומית והיה שוערה הראשון, אך העונה רשם רק 4 הופעות ליגה בלבד.


מאיפה הוא מוכר להם?

* ירדן כהן - הקשר לבטח זכור לאוהדי כפר קאסם, איתם עלה מליגה א' בעונת 2018/9, כשעונה לאחר מכן כיכב והבקיע במדיה 15 שערים (11 בליגה). שלושה מהם, אגב, במפגשים מול הפועל.

* מוחמד באדיר - קשרה של הפועל הוא יליד כפר קאסם ושיחק במדיה בשמך ארבע עונות ברציפות, עוד כשהייתה בליגה השלישית.

* עוז פרץ - שיחק במדי כפר קאסם בעונה שעברה והבקיע שלושה שערים.

bottom of page