top of page

עם הדחיפה של הקהל: הפועל פתח תקוה תארח מחר את בית"ר תל אביב בת ים

הכחולים מגיעים למשחק כשהם יודעים שניצחון יקרב את הקבוצה לפלייאוף העליון ויעלה אותה למקום הרביעי. רן ואתורי יחזור לסגל, ירדן כהן יעדר. לפני המשחק תתקיים דקת דומיה לזכרו של אבשלום רצאבי ז"ל

צריכים את הכוח שלכם ביציע. צילום: סער כרמלי


שלושה מחזורים לסיום הסיבוב השני, הפועל פתח תקוה תארח מחר (שני, 19:00) את בית"ר תל אביב בת ים, לאחד מהמשחקים החשובים ביותר שלה העונה. הכחולים מגיעים למשחק אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אך יודעים כי שלוש נקודות מול הקהל הביתי יקפיצו את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה, ויקרבו את המועדון מאוד למקום בפלייאוף העליון.


עופר טסלפפה יקבל חזרה לסגל את הבלם רן ואתורי, שישוב מהשעיה של שני משחקים. ירדן כהן לא יהיה בסגל למשחק בעקבות פציעה בברך.הקשר החל הליך התאוששות בן עשרה ימים. אוהד רבינוביץ' סבל השבוע מכאבים בכף רגלו אך יהיה בסגל למשחק.


לפני המשחק תתקיים דקת דומיה לזכרו של שחקן דור האליפויות של המועדון, אבשלום רצאבי ז"ל, שהלך לעולמו ביום שישי בגיל 85. עוד יתקיים לפני המשחק טקס השחקן המצטיין של האוהדים לחודש פברואר. שימו לב: לראשונה יפתח יציע משפחות בשער 2, מוזמנים להגיע עם הנשים והילדים אל יציע המשפחות, או אל יציעים 4-5. לפני המשחק יתקיים מחוץ לשער 5 איסוף של מוצרים עבור נפגעי המלחמה באוקראינה. עוד לפני המשחק יפתח סמוך לחנות האוהדים והמזנון אזור הפעלות מיוחד לילדים.



חוזר להגנה. ואתורי. צילום: סער כרמלי

צריך לדעת


* הפועל מגיעה למשחק אחרי שהשיגה ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים וחייבת את הנקודות בבית מול האחרונה בטבלה. 3 נקודות יקרבו את הפועל עד מרחק נגיעה מהשגת מקום בפלייאוף העליון, לראשונה זה חמש עונות.

* האורחים נמצאים במקום האחרון וקרובים מאוד לירידת ליגה. הקבוצה אותה מאמן קרלוס גרסיה השיגה רק ניצחון אחד ב-10 המשחקים האחרונים שלהם, לצד 5 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים.

* הפועל פגשה את בית"ר תל אביב בת ים, על גלגוליה השונים (בית"ר תל אביב-רמלה, בית"ר תל אביב) 98 פעמים בליגה וניצחה אותה ב-43 מתוכם.

* בסיבוב הקודם קיבלנו משחק דרמטי במיוחד: ניר שרון העלה את הפועל ליתרון לפני המחצית, מתן גושה הורחק והפועל ספגה שוויון. חרף חיסרון מספרי, בדקה ה-90 ירדן כהן נגח את שער הניצחון אחרי בישול של חיים איצרין.

* לא פחות משבעה שחקנים נמצאים מרחק כרטיס צהוב אחד מהשעיה - אופק פישלר, רן ואתורי, אוהד רבינוביץ', רם לוי, חיים איצרין, ויקי כחלון ועידו דוידוב. מי מהם שיקבל צהוב במשחק מחר, לא ישחק במחזור האחרון של הסיבוב השני, בבית מול בני ריינה.

* מלך השערים של האורחים הוא אור רויזמן עם 7 שערי ליגה ו-10 סה"כ.

מאיפה הוא מוכר לי?

שי גולן: הקשר החל את העונה בראשון לציון ועבר בינואר לבית"ר תל אביב בת ים, שם שיחק כבר בעבר במשך שתי עונות. גולן שיחק בעונה שעברה בהפועל ואפילו פתח במשחק הבכורה עם שער מרהיב, אך לאחר מכן לא בלט ושוחרר בינואר.

גל לוי: הקשר של האורחים זכור לטובה נוכח ביצועיו בעונת 2018/9 המוצלחת שלו בכחול. לוי כבש 11 שערי ליגה והיה במקום השני בטבלת כובשי השערים של הפועל. לאחר עונה מצוינת בהפועל, עלה ליגה וחתם בהפועל באר-שבע, אך לא התאקלם וחזר לליגה הלאומית. העונה לוי לא זוכה כמעט לדקות משחק ובעיקר עולה כמחליף.

bottom of page