top of page

הפועל פ"ת תארח את ריינה, ואתורי: "מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון, מקווה שנעשה יותר"

אחרי שהבטיחו פלייאוף עליון לראשונה מזה חמש שנים, הכחולים ינסו לשפר עמדות במשחק האחרון של הסיבוב השני. שישה שחקנים יעדרו מהסגל. הבלם פנה לאוהדים: "תהיה חגיגה אמיתית, מקווה לשמח את הקהל"


בניצחון אקפוץ ואשתולל. צילום: סער כרמלי



הפועל פתח-תקוה תארח מחר (שישי, 15:00) את מוליכת הטבלה בני ריינה, למשחק במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בסיבוב השני. הקבוצה של עופר טסלפפה, שהבטיחה בעזרת הניצחון 0:1 על הפועל ראשון לציון בשישי שעבר את המקום בפלייאוף העליון לראשונה מאז עונת 2016/17, מגיעה למשחק מהמקום החמישי בטבלת הליגה הלאומית.


מדובר במשחק הבית הראשון של הקבוצה ביום שישי מחודש נובמבר. בכדי להשלים את אווירת החג, המועדון מזמין אתכם יחד עם כל המשפחה להפנינג פורים מיוחד שהכנו עבורכם החל מהשעה 13:00 ועד ל-14:50.



הפועל תגיע למשחק ללא שישה שחקני סגל. מוחמד באדיר יחל לרצות מחר את עונש ההרחקה מחמישה משחקים שספג מבית הדין, כאשר גם ויקי כחלון, רם לוי ועידו דוידוב המוצהבים יעדרו. חיים איצרין סובל מקרע בשריר התאומים וייעדר לעוד כשלושה שבועות, כאשר גם ירדן כהן עדיין עובר תהליך שיקום מהפציעה ממנה הוא סובל. בסגל הקבוצה צפויים להכלל מחר שלושה שחקני נוער - רז זרבאילוב, עילאי שושן ותומר ברזילי.



"אין ספק שבני ריינה לא נמצאת סתם במקום הראשון בטבלה, אבל אני חייב להודות שהמשחק מולם בסיבוב שעבר לא היה הקשה ביותר שהיה לנו העונה", אמר הבלם רן ואתורי. "במשחק הקודם עלינו עליהם בכל פרמטר במחצית הראשונה ואני בטוח שאם נבוא ונעשה את מה שאנחנו צריכים לפי התכנית שעופר הכין, זה לא יהיה משחק שונה לעומת האחרים. זה נכון שאנחנו מגיעים למשחק עם לא מעט חיסורים, אבל הבסיס של ההרכב ישחק, ואני בטוח שהשחקנים שעד היום שיחקו פחות יבואו עם הרבה רעב ורצון להוכיח את עצמם".


לאחר הניצחון בשישי שעבר, ואתורי היה הראשון לרוץ בטירוף לאוהדים ולחגוג איתם את ההגעה לפלייאוף העליון. "השתחרר הרבה מאוד לחץ", מודה הבלם. "עבדנו מאוד קשה והיה חשוב לנו להשיג את המטרה הזאת גם עבור המועדון וגם עבור כל שחקן באופן אישי. הרגשתי שמגיע לנו להיות בפלייאוף העליון, הבאנו העונה הרבה רגעי אושר וחוץ מהמשחק נגד כפר קאסם, שום הפסד לא היה עם הבדלי רמות משמעותיים. אז ברור שבעונה כזאת כמו שעשינו הגיע לנו להגיע לפלייאוף העליון, ואני מקווה גם שנעשה יותר".


"השתחרר הרבה מאוד לחץ". ואתורי חוגג בשישי שעבר. צילום: סער כרמלי


אחרי ששמו מאחוריהם את דאגות התחתית, הכחולים יכולים להסתכל למעלה, כאשר הפער מהמקום השני עומד כעת על שמונה נקודות, כשנותרו עוד 24 נקודות בקופה. "אני נמצא בליגה הזאת ארבע שנים ויצא לי לראות הרבה דרמות", אמר ואתורי. "ראיתי קבוצות שהיו למעלה לכל אורך העונה וברגע האמת לא עמדו בלחץ, וקבוצות שהיו נראות רחוקות מעלייה שעשו ריצה בסיום והשיגו את הכרטיס. אנחנו נמצאים עכשיו במצב שיש לנו פתח לעשות הפתעות ולא נרצה לפספס את זה".


לסיום, מבקש הבלם להעביר מסר לקהל ברוח החג: "אני מקווה שהקהל יגיע מחר בהמוניו ויהנה מחווית כדורגל כמו שהמועדון הזה מייצר העונה. מעבר למה שקורה על הדשא, יש בהפועל פתח-תקוה דברים העונה שלא חוויתי במקומות אחרים. כל הדברים מסביב, אם זה המדיה, הפעילויות עם הקהל והקהילה, חנות האוהדים וכל המעטפת מסביב, זה פשוט דבר מבורך שנותן הרגשה של מועדון גדול. מחר גם היום והשעה נוחים, גם חג פורים וגם אנחנו בפלייאוף העליון, אז אני באמת מקווה שהאוהדים שיגיעו יהנו מרמה טובה ונוכל לשמח את האוהדים עם ניצחון ולפתח להם תקוות לקראת ההמשך. בפורים יש עניין שהכל נהפך לטובה ולשמחה, ואחרי פורים מגיע פסח ששם יצאנו מעבדות לחרות. אחרי הרבה שנים שהפועל פתח-תקוה הייתה בפלייאוף התחתון וחוותה עונות לא טובות, אני מקווה שהפעם ברוח החגים הכל יתהפך לטובה ונגיע לפסח עם אלפים ביציע ועם אפשרות לעשות דברים גדולים עוד יותר העונה".

"מקווה שנגיע לפסח עם אלפים ביציע". צילום: עדי ברקוביץ'


צריך לדעת:


* הפועל הגיעה ל-41 נקודות בסיום המחזור ה-29, אותה כמות נקודות איתה סיימה את העונה שעברה.


* הפועל רחוקה עשר נקודות מהיריבה אשר ממוקמת במקום הראשון בליגה. בני ריינה היא קבוצת הבית הטובה בליגה, אבל בחוץ היא ממוקמת רק חמישית מבין הקבוצות. לעומתה, הפועל משיגה את רוב נקודותיה באצטדיונה הביתי וממקומת במקום החמישי מבחינת צבירת הנקודות במשחקי הבית.


* יעקב אבבה, איאד חוטבא ובנג'מין קוקו לבשו בעבר את המדים הכחולים של הפועל וכיום הם בצהוב של ריינה.


* 30 מתוך 34 השערים שכבשה בני ריינה העונה הובקעו על ידי שלושה שחקנים (ריף מסיקה, חוליו סזאר ובנג'מין קוקו).


* האורחים נמצאים בתקופה מצוינת והשיגו 22 מ-24 הנקודות האחרונות, כשניצחו בשבעה מתוך שמונת משחקיהם האחרונים.

bottom of page