top of page

הקהל הכחול מגיע ללויטה: הפועל פתח-תקוה תתארח מחר אצל הפועל כפר סבא

עופר טסלפפה והשחקנים יגיעו במטרה להמשיך את התקופה הנהדרת וינסו להשיג מחר ניצחון רביעי ברציפות, כשיתארחו אצל הירוקים. ירדן כהן ישוב לסגל, חיים איצרין ומוחמד באדיר ימשיכו להיעדר


השחקנים צריכים אתכם מחר בלויטה. צילום: סער כרמלי


כשהיא עם רוח גבית מהיכולת הנהדרת בשבועות האחרונים, הפועל פתח-תקוה תנסה לעשות מחר (שני, 19:00, לויטה) צעד נוסף לעבר אחד משני המקומות הראשונים בליגה הלאומית, כשתתארח אצל הפועל כפר סבא, למשחק במסגרת המחזור ה-32. הכחולים מגיעים אחרי שהשיגו שלושה ניצחונות ברציפות בפעם הראשונה העונה, ורשמו חמישה משחקים ללא ספיגת שער.


אל הסגל של הפועל ישוב מחר הקשר ירדן כהן, שהתאושש מפציעה ממושכת. המגן חיים איצרין, שמתאושש גם הוא מפציעה, יהיה גם מחר מחוץ לסגל, כאשר גם מוחמד באדיר ירצה מחר משחק אחרון של השעיה. הפועל פתח-תקוה קוראת לכם להגיע מחר ללויטה ולדחוף את הפועל במאבקי הצמרת!

רוצים ניצחון רביעי ברציפות. צילום: קובי אליהו


צריך לדעת:


* הקבוצות נפגשו פעמיים במסגרת הליגה הסדירה במפגשים שלא הוכרעו. 0:0 בלויטה במחזור השני של העונה ו-1:1 בפתח תקוה בסיבוב השני.

* 85 מפגשי ליגה נערכו בין הקבוצות (בשתי הליגות הראשונות) כאשר הפועל מנצחת בלא פחות מ-40 מהם. בעשר השנים האחרונות המארחים מגלים עדיפות ומנצחים ב-5 מתוך 9 המפגשים, כשמנגד הפועל מנצחת רק ב-2 מהם.


* כפר סבא השיגה מספר נקודות זהה בבית ובחוץ (21) וממוקמת רק במקום ה-9 בליגה מבחינת צבירת נקודות במשחקי בית (אגב, הפועל שנייה בליגה). מצד שני, הפועל ממוקמת במקום ה-14 מבחינת צבירת נקודות בחוץ, כאשר לצד 3 ניצחונות, הפסידה 6 משחקים ויצאה בתיקו 6 פעמים נוספות.


* בעוד להפועל עדיין יש חלומות על עליית ליגה, נדמה שהירוקים כבר סיימו את העונה לאחר שהפסידו בשלושת משחקיהם האחרונים ולא ניצחו בחמשת האחרונים.


* מלך שערי הליגה של המארחים הוא גיל יצחק אשר באמתחתו 12 שערים עד כה העונה. אולי תזהו את עומר בוארון, עמית יברבאום או דניאל שוורצבוים, אשר שיחקו בעבר בכחול וכעת לובשים את החולצה הירוקה של כפר סבא.


הצבא הכחול מגיע לכפר סבא! צילום: סער כרמלי

bottom of page