top of page

צובעים את גרין בכחול: כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק של הפועל מול ריינה

כשהיא בפער של שלוש נקודות בלבד מהמקום השני, הכחולים ינסו להמשיך את התקופה הטובה גם מול מוליכת הטבלה. רועי זיקרי, שסובל מנקע בקרסול, ייעדר מהמשחק

באים לתת את הדחיפה להפועל. צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה תתארח מחר (שני, 20:30, אצטדיון גרין) אצל מוליכת הטבלה בני ריינה, למשחק במסגרת המחזור ה-34 בליגה הלאומית. עבור הכחולים, שמגיעים בתנופה משמעותית אחרי שהשיגו ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, מדובר במשחק חשוב ביותר, שכן הפער מהמקום השני עומד לפני השלמת המחזור על שלוש נקודות בלבד.


עופר טסלפפה יאלץ להסתדר מחר ללא מלך השערים של הקבוצה, רועי זיקרי, שסובל מנקע בקרסול זכר למשחק ביום שישי שעבר מול הפועל אום אל פאחם. החלוץ יעבור היום צילום, בתקווה שיוכל להיות כשיר למשחק הבית ביום ראשון מול מ.ס כפר קאסם. המגן חיים איצרין ימשיך להעדר גם הוא בעקבות פציעה.


אל המשחק מחר ייצאו שלוש הסעות של האוהדים, שייצאו בשעה 17:00 מהרחבה שמול שער 3 באצטדיון. ההסעה היא בעלות של 10 שקלים ונותרו בה מקומות אחרונים. את ההרשמה ניתן לבצע דרך שליחת הודעה למספר הבא: 0548021218. ילדים עד גיל 10 נכנסים בחינם למשחק מחר, כאשר המחיר עבור כל השאר הוא 50 שקלים בקופות, או 60 שקלים (כולל עמלה) בהזמנה מראש דרך אתר לאן בלחיצה כאן.



כולם מחר בגרין! צילום: אסף הופמן


צריך לדעת:


* המארחים מגיעים למשחק אחרי שני ניצחונות על הדולקות אחריה - מ.ס כפר קאסם וסקציה נס ציונה.

* הפעם היחידה שריינה הפסידה בשלושת החודשים האחרונים הייתה כשהתארחה אצל הפועל והפסידה 1:0.

* ניצחון של הצהובים יחד עם ניצחון של כפר קאסם על נס ציונה במשחק המקביל, יבטיח להם כבר בתום המשחק כרטיס היסטורי לליגת העל.

* ריינה טרם ניצחה את הפועל העונה. במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון סיימו הקבוצות בתיקו 1:1, ובמחזור הסיום של הליגה הסדירה ניצחה הפועל בבית 0:1.

* ריף מסיקה העלה את מאזן שערי הליגה שלו ל-13. כדאי להיזהר גם מחוליו סזאר (11) ובנג'מין קוקו (8).


bottom of page