top of page

זה מגיע: הפועל פתח-תקוה תארח הערב את מ.ס כפר קאסם

עם 6,000 איש שכבר הבטיחו את מקומם וקרב ראש בראש על המקום השני, ינסו הכחולים להגיע לראשונה העונה למקום המוביל לליגת העל. רועי זיקרי וחיים איצרין ימשיכו להעדר

תצוגת שיא מחר ביציעים. צילום: אסף הופמן


במשך שבע שנים, מאז ירדה הפועל פתח-תקוה בפעם האחרונה מליגת העל אל הליגה הלאומית, חיכו האוהדים הכחולים לרגע הזה. הערב (20:30, אצטדיון שלמה ביטוח) תעלה הפועל למשחק הבית מול מ.ס כפר קאסם, במסגרת המחזור ה-35 של הליגה הלאומית, לעיניי כמות קהל שלא נראתה במשחק הבית שלה מזה כשמונה שנים. נכון לכתיבת שורות אלה, כ-6,000 אוהדי הפועל כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון הערב, כשהם יודעים שניצחון יעלה את הקבוצה שלהם לראשונה העונה למקום השני בטבלה. מהסגל של עופר טסלפפה יעדרו גם הערב מלך השערים של הקבוצה, רועי זיקרי, שטרם החלים מהפציעה בקרסול, והמגן השמאלי חיים איצרין. שימו לב מה מחכה לכם היום, פרט למשחק העונה על הדשא:

  • מחוץ ליציע המערבי יתקיים החל מ-19:00 הפנינג באווירת מימונה, עם איפור, בלונים, מוזיקה ועוד הפתעות מיוחדות שאנחנו מכינים לכם.

  • החל מ-19:15 ניתן יהיה להצטלם עם כוכבי הזכיה בגביע בעונת 91/92, אשר יגיעו לפגוש אתכם בשערים ביציע המערבי. במחצית המשחק, יתקיים טקס מיוחד על כר הדשא בהשתתפותם.


צריך לדעת:

* קיימת ההרגשה שיש יריבות בין הפועל לכפר קאסם, אך בפועל הקבוצות קיימו עד היום רק שבעה משחקי ליגה ומפגש אחד בגביע (הפסד). להפועל יש ניצחון בודד, 0:1 בסיבוב הראשון של העונה הנוכחית. 4 משחקים הסתיימו ללא הכרעה ובשניים ניצחה כפר קאסם, כולל התבוסה הצורבת 3:0 בסיבוב הקודם.


* כפר קאסם כבשה עד היום מול הפועל שמונה שערים, שלושה מהם מרגלי ירדן כהן. ירדן, הגיע הזמן לאזן.

* הפועל פתח תקוה צברה עד כה את מספר הנקודות הגבוה ביותר בפלייאוף העליון - 9 מתוך 12. כפר קאסם, לעומתה, הפסידה פעמיים, ניצחה וסיימה בתיקו. סך הכל 4 נקודות מתוך 12 אפשריות.

*הפועל פתח-תקוה (בצוותא עם סקציה נס ציונה) היא קבוצת הבית הטובה ביותר בליגה. צריך לזכור כי הקבוצות חולקות את אותו האצטדיון הביתי, כך שלא מדובר במשחק חוץ רגיל עבור כפר קאסם.

*בתום המחזור ה-28, הפועל הייתה רחוקה 10 נקודות מכפר קאסם, אז במקום הראשון. מאז, הפער הצטמצם לנקודה בלבד.

*צליל חתוכה, שמוכר היטב לאוהדי הפועל ושיחק במדיה בעבר, לא הרבה לשחק העונה בהרכב האורחים, אך בשני המשחקים האחרונים עמד בשער וצפוי לעשות זאת גם במשחק הערב.

*מוחמד חטיב הוא מלך שערי האורחים עם 11 כיבושים בליגה. סאמח מרעב עם 8 ומהראן ראדי הוותיק עם 7.

* הפעם הקודמת בה הפועל התחרתה על עליית ליגה הייתה בעונת 2013/4 ואז גם הצליחה במשימה. לפני 8 שנים בדיוק (25.4.2014), במחזור ה-34 של העונה, אירחה הפועל את בני לוד ואת מאמנה סלימן אזברגה לקרב ישיר על העליה, וניצחה 0:2. מחר, אותו אזברגה יעמוד על הקווים, הפעם כמאמן כפר קאסם.


רוצים לראות אתכם שמחים גם הלילה. צילום: סער כרמלי

bottom of page