top of page

באים להגיד תודה: הפועל תארח מחר את אשדוד במחזור סיום העונה

מחזור הסיום של העונה שהתחילה בליגה א' והסתיימה בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית יכריע גם את זהות הקבוצה שתסיים במקום הרביעי. לפני המשחק: הפנינג ומפגש עם כץ, זיקרי, איצרין ו-ואתורי, ומיד עם סיום המשחק: אירוע סיום העונה


מסיימים בתנופה, לקראת העונה הבאה. צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה תסיים מחר (שישי) את עונת 2021/22, אחת המיוחדות שידעה בשנים האחרונות, כשתארח את א.ס אשדוד במחזור הסיום של הליגה הלאומית, כאשר המנצחת תסיים את העונה במקום הרביעי בטבלה. אוהדי הקבוצה יוכלו לפגוש מחר, עוד לפני המשחק, את שוער הקבוצה עומר כץ, מלך השערים רועי זיקרי, המגן חיים איצרין והבלם רן ואתורי, אשר לא יהיו בסגל למשחק עקב פציעות, ויגיעו לצילומי מגנטים מיוחדים וחתימות איתכם האוהדים, החל השעה 15:00, סמוך לחנות האוהדים (יתאפשר מעבר חופשי במבואה מיציע 2). פרט למפגש עם השחקנים, יתקיים הפנינג חגיגי הכולל עמדות איפור, בלונים, מוזיקה, מזכרת מיוחדת שהכנו עבורכם מהעונה וכמובן - עמדות הרשמה לחברות בעמותת הכחולה לעונה הבאה.


עוד לפני שריקת הפתיחה, יוכרז על כר הדשא השחקן מצטיין של העונה, אותו בחרתם השבוע בסקר שנערך באתר הרשמי ורשם שיא הצבעות מאז התחילה המסורת החודשית הזו. מיד לאחר השריקה, נבקש מכם האוהדים להישאר ביציע למשך מספר דקות נוספות, אז יגיעו שחקני הקבוצה, המאמן עופר טסלפפה והנהלת הקבוצה, לומר דברי סיום לעונה, עם מבט לעונה הבאה, עליה כבר עובדים במועדון במלוא המרץ.



צריך לדעת


* הפועל פגשה עד היום 3 פעמים את א.ס אשדוד, פעמיים בליגה ופעם אחת בסיבוב ח' בגביע המדינה. בכל המשחקים סיימה הפועל בתוצאה זהה - הפסד 1:0.

* הפועל מגיעה למשחק האחרון של העונה אחרי שני הפסדים רצופים בהם לא כבשה שער ותרצה לסיים את העונה גם עם שערים ראשונים וגם עם נקודות ראשונות מול האורחים.

* במסגרת הפלייאוף העליון להפועל יש 3 ניצחונות ו-3 הפסדים. מנגד, אשדוד השיגה 3 ניצחונות, תיקו ושני הפסדים.

* האורחים אמנם השיגו נקודה אחת יותר מהפועל, אבל הורדה לה נקודה בשל עונש משמעתי ולכן שתי הקבוצות צמודות עם 53 נקודות, כשלאורחים הפרש שערים טוב יותר.


* ניצחון של הפועל יעלה אותה למקום ה-4 בסיום העונה, שיהיה המיקום הטוב ביותר שלה מאז עונת העלייה האחרונה.


* הפועל מציגה מאזן ביתי מצוין העונה, כשבאמתחתה 10 ניצחונות ו-35 נקודות מ-18 משחקים. אם תנצח במשחק מחר, תהיה שנייה רק לנס ציונה מבחינת צבירת נקודות במשחקי הבית.


מחר הניצחון הביתי ה-11 העונה? צילום: אסף הופמן

* אם תנצח מחר, תשווה הפועל את מאזן משחקי הבית מעונת העלייה האחרונה (11 ניצחונות, 5 תיקו ו-3 הפסדים).

* הפועל כבשה העונה 35 שערים ורגע לפני המחזור האחרון היא האחרונה בליגה הלאומית מבחינת כיבושים. נקווה לשנות זאת במשחק מחר ולא להחזיק בתואר המפוקפק זו השנה השנייה ברציפות.

* ההגנה של הפועל היא כרגע השנייה בטיבה בליגה (אחרי בני ריינה ובצוותא עם כפר קאסם ועכו).

*אלא אם כן יקרה משהו יוצא דופן (ירדן, זה הזמן לרביעייה), רועי זיקרי יסיים כמלך שערי הקבוצה העונה עם 9 סה"כ. הוא עשה זאת ב-26 משחקי ליגה.

* רן ואתורי ומוחמד באדיר צברו 10 כרטיסים צהובים כל אחד והם בראש טבלת ספיגת הכרטיסים של הקבוצה.

* חרף פציעתו האחרונה, עומר כץ הוא השחקן שפתח הכי הרבה פעמים בהרכב הקבוצה (ליגה, גביע וגביע הטוטו) - 39 פעמים. במקום השני ניצבים אביב סלם ואוהד רבינוביץ' עם 38, כך שהם צפויים להשתוות מחר לשוער הקבוצה.

* אילי טמם נכנס הכי הרבה פעמים כמחליף (16), במקום השני ניר שרון (15).

* הפועל תסיים את העונה עם יותר ניצחונות מתוצאות תיקו או הפסדים, מה שלא עשתה מאז עונת 2018/9.

bottom of page