top of page

הפועל תארח את בני יהודה בגביע הטוטו, טסלפפה: "נרגשים מאוד לפתוח את העונה"

הכחולים יערכו את המשחק הרשמי הראשון שלהם מחר (חמישי), במסגרת הסיבוב השני של גביע הטוטו. המשחק יתקיים באצטדיון רמת גן, מכיוון שלאצטדיון בפתח תקוה טרם התקבל רישיון העסק


חוזרים ליציע. צילום: אסף הופמן


שלושה חודשים, פחות יומיים, עברו מאז מחזור הסיום של עונת 2021/2 ועד למשחק הראשון של הפועל פתח-תקוה בעונת 22/23 בגביע הטוטו. המשחק ייצא לדרך מחר (חמישי) ב-19:30 באצטדיון רמת גן בשל כך שלאצטדיון בפתח תקוה אין רישיון עסק. בעקבות דחיית משחק הדרבי, שהיה אמור להיערך במחזור הראשון, פותחת הפועל את העונה כשהיא מארחת את בני יהודה במסגרת המחזור השני של המפעל.


"אנחנו נרגשים מאוד לפתוח את העונה ולפגוש שוב את הקהל שלנו", אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק. "העונה כולנו מצפים לראות את התקדמות בצד המקצועי ונעשה את הכל כדי לעמוד במטרות שלנו".


האורחים, עליהם עברה פגרה מורכבת ומתישה, הפסידו בתחילת השבוע 3:2 להפועל ראשל"צ במסגרת המחזור הראשון של בית ג'. אשתקד, הגענו למשחקי גביע הטוטו ממש ברגע האחרון בשל אי הוודאות בנוגע לזהות הליגה בה נשחק. הפועל סיימה משחק אחד בתיקו והפסידה את שלושת הנוספים. עונה לפני כן ניצחה הפועל את שלושת משחקיה הראשונים אך הפסידה בגמר. הפעם האחרונה בה הפועל זכתה במפעל הייתה בעונת 2007/8, אז גם העפילה לליגת העל.

בשל ההתנהלות שעדיין נמשכת מול הבקרה התקציבית, הפועל תגיע בשלב הזה למשחק עם שחקני הסגל שנשארו מהעונה שעברה, פרט לעומר כץ, שסובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי, ואופק פישלר, אשר בשל עניינים טכניים אינו יוכל להירשם למשחק מחר נכון לכתיבת שורות אלו. רז שטיין, שהגיע הקיץ, צפוי להיות בסגל למשחק, כאשר המועדון עושה את המאמצים על מנת לאשר שחקני רכש נוספים למשחק מחר. המפגש האחרון בין הקבוצות ודאי מעלה חיוך בקרב אוהדי הפועל. במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף העליון אשתקד, הביסה הפועל את האורחים 0:4 עם תצוגת תכלית מרשימה לעיני אלפי אוהדים כחולים ביציע. נקווה שהמגמה החיובית תימשך גם במשחק מחר.

bottom of page