top of page

הדרבי של פתח תקוה חוזר, פלג: "ניתן את הכל על המגרש"

שלוש שנים ללא דרבי יסתיימו מחר, במשחק במסגרת הסיבוב הראשון של גביע הטוטו. הפועל תגיע למשחק עם סגל מלא, פרט לעומר כץ שעדיין בספק, לאחר שכל השחקנים עברו היום בבקרה

פלג. צילום: סער כרמלי


שלוש שנים ללא משחק דרבי בפתח תקוה יסתיימו מחר, כשהפועל פתח-תקוה תתארח (שני, 19:30) אצל מכבי למשחק דחוי במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. הפועל תגיע למשחק עם סגל מלא, לאחר שכל השחקנים עברו היום בבקרה התקציבית, פרט לשוער, עומר כץ, שבספק למשחק.


"ברור לכולנו שהדרבי הוא לא עוד משחק עבור המועדון והאוהדים", אמר מתן פלג לקראת המשחק. "אנחנו מרגישים את האווירה לקראת המשחק וניתן את הכל על המגרש כדי לצאת עם שלוש נקודות".


הפעם האחרונה שנפגשו הקבוצות בגביע הטוטו הייתה כאמור בחודש אוגוסט 2019 והסתיימה בשוויון 1:1. מכבי עלתה ליתרון ממש לפני השריקה למחצית והפועל השוותה בדקה ה-67 משער של אמאדו סוקונה.

מהסגל ההוא נשארו בהפועל רק 3 שחקנים: רם לוי, מתן גושה ועוז פרץ.


הפעם האחרונה שניצחה הפועל בדרבי, בכל המסגרות, הייתה במחזור ה-12 של עונת 2014/5 בליגת העל. בשני משחקי הליגה שהתקיימו בעונתה הקודמת של מכבי בליגה הלאומית היא ניצחה את הפועל 0:2 ו-1:4.


עבור מכבי יהיה זה המשחק הרשמי הראשון של העונה, בעוד הפועל קיימה שני משחקים בהם ניצחה והפסידה. מאזן השערים של הפועל עד עתה הוא 3:3.


אוהדי הפועל יישבו מחר ביציע המזרחי.

צריכים אתכם איתנו!

bottom of page