top of page

יוצאים לדרך: הפועל תפתח את הליגה הלאומית מחר מול מ.ס כפר קאסם עם סגל מלא

הכחולים יפתחו את העונה מול הקהל הביתי, כאשר עומר כץ צפוי לשוב אל בין הקורות. עוד לפני המשחק תתקיים דקת מחיאות כפיים לזכרו של שחקן מחלקת הנוער של הפועל ומ.ס כפר קאסם בעבר, מקדאד בדוי, שנהרג בשבוע שעבר

אני ישר בגוף צמרמורת מקבל. צילום: סער כרמלי


הפועל פתח-תקוה גרסת 2022/23 תחל מחר (חמישי, 20:00, אצטדיון שלמה ביטוח) את דרכה בליגה הלאומית עם לא מעט התרגשות וציפיות, כשתארח את מ.ס כפר קאסם. הפועל מגיעה למשחק לאחר הפסד דרמטי בדקה ה-90 בדרבי לפני ימים מספר, אשר השלים פתיחת עונה שכללה שני הפסדים וניצחון במשחקי גביע הטוטו.


להרכב הקבוצה יחזור השוער עומר כץ, שלא נטל חלק במשחקים עד עתה בשל פציעה קלה, כאשר כל השחקנים בסגל כשירים למפגש. עוד לפני המשחק תתקיים דקת מחיאות כפיים לזכרו של שחקן מחלקת הנוער של הפועל פתח-תקוה ומ.ס כפר קאסם בעבר, מקדאד בדוי, אשר נהרג בתאונת דרכים בשבוע שעבר. בני משפחתו של בדוי יהיו אורחי הכבוד של הפועל פתח-תקוה במשחק.


הסגל של האורחים השתנה מאוד מהמשחק האחרון בין הקבוצות. סאמח מרעב, אחד הסמלים של הקבוצה במשך שנים רבות, עזב את המועדון. הישאם לאיוס, מוטי מלכה, מוחמד כליבאת, גדעון אקווה ומוחמד חטיב עזבו גם הם. בין השמות המוכרים שנותרו אפשר למצוא את צליל חתוכה, שי מזור, יוגב לרמן וסגס תאמבי שהגיע מבני יהודה.


היריבה של הפועל הייתה אשתקד רחוקה מרחק של פנדל אחד מוצלח מעליית ליגה היסטורית אך מוטי מלכה החמיץ וקבע כי סלימאן אזברגה וחניכיו ימשיכו לשחק בליגה הלאומית. את העונה פתחה כפר קאסם כשהשיגה 6 נקודות מ-9 אפשריות במשחקי גביע טוטו וסיימה במקום השני בבית ד. איברהים בדיר כבש שני שערים, מוחמד בדיר ושי מזור כבשו אף הם שער אחד כ"א.


היסטוריית המשחקים בין הקבוצות נוטה לטובת האורחים, כשהפועל מנצחת רק פעם אחת בתשעת המפגשים ביניהן במסגרת הליגה וגביע המדינה. את העונה שעברה פתחה הפועל עם ניצחון 0:1 ביתי בסיבוב הראשון, אך לאחריו הגיעו שני הפסדים כואבים בתוצאה 3:0. מאז ירידתה האחרונה של הפועל ללאומית, מאזניה במשחק הראשון של העונה הוא: 4 ניצחונות, שלושה תוצאות תיקו ו-0 הפסדים.

bottom of page