top of page

לאחר 23 שנים: הפועל פתח-תקוה ומכבי יפו נפגשות שוב

הכחולים ינסו לרשום שני ניצחונות במחזורי הפתיחה של העונה, לראשונה מזה ארבע שנים. רן ואתורי סובל מכאבים בברך אך צפוי להיות בסגל

הכחולים יוצאים לרמלה. צילום: אסף הופמן


שבוע לאחר הניצחון על מ.ס כפר קאסם במחזור הראשון, תצא מחר (חמישי, 20:00) הפועל למגרש ברמלה, אשר משמש העונה כמגרשה הביתי של מכבי יפו אותה תפגוש במחזור השני של הליגה הלאומית. שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות: הפועל כאמור עם 0:1 ביתי מול כפר-קאסם ויפו עם 1:4 בחוץ על הפועל רמת גן. הפעם האחרונה שהפועל פתחה את העונה עם שני ניצחונות ברציפות הייתה ב"עונת הפירוק" 2018/9 והיא תרצה מאוד לעשות זאת גם מחר. בלם הקבוצה, רן ואתורי, סובל מכאבים בברך, אך הוא צפוי להיות בסגל.


המשחק הרשמי האחרון בין הקבוצות שוחק במאה הקודמת. בעונת 98/99, שהייתה האחרונה של היפואים בליגה הראשונה, ניצחה הפועל פעמיים 0:3. גם בשנים שלפני כן ידה של הפועל הייתה על העליונה, כשההפסד האחרון של הפועל מול הבולגרים מיפו היה בעונת 1985/6 בתוצאה 1:0.

לאוהדי הקבוצה הותיקים ודאי גם זכורים צמד משחקי המבחן מול יפו בעונת 1992/3 שהסתיימו בניצחון כפול 0:3 והשאירו את הפועל בליגה הראשונה.


בין השחקנים בסגל של מכבי יפו ניתן למצוא שמות מוכרים כמו: ג'ון אוגו, דובב גבאי (3 שערים העונה בטוטו ובליגה), ערן לוי (שיחק חצי שעה במשחק האחרון), גל לוי (אקס הפועל) גיא משפתי (אקס הפועל), ויטלי גנון (אקס הפועל).

עד עכשיו קיימו היפואים רק 4 משחקים, מתוכם שלושה משחקי גביע הטוטו, אך לחובתם של היפואים נשלפו כבר 3 כרטיסים אדומים. נותרו כרטיסים אחרונים לאוהדי הפועל באתר "לאן". ממלאים מחר את היציע ברמלה!

bottom of page