top of page

תשמור על מאזן מושלם? הפועל תארח מחר את הפועל כפר סבא

הכחולים ינסו לרשום ניצחון שלישי ברציפות בפתיחת העונה לראשונה מאז עונת 2015/16. עידן שמש יעדר, מוחמד באדיר בספק. עוד לפני המשחק: הפנינג כחול עם אילון הקוסם ואיסוף מוצרים עבור משפחות הזקוקות לכך

בואו לדחוף אותם מחר ביציע. צילום: סער כרמלי


כשהיא עם שני ניצחונות מפתיחת העונה, תארח מחר (שני, 19:00) הפועל פתח-תקוה את הפועל כפר סבא באצטדיון שלמה ביטוח, למשחק במסגרת המחזור השלישי של הליגה הלאומית. הפועל מגיעה למשחק עם 100% הצלחה בשני המשחקים הראשונים (0:1 על כפר קאסם, 2:1 על מכבי יפו) ותרצה להשלים רצף של שלושה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה לראשונה מאז עונת 2015/6. מסגל הקבוצה ייעדר החלוץ עידן שמש, הסובל מפציעה בשריר הירך האחורי. מוחמד באדיר, שנפגע ברגלו במשחק מול מכבי קביליו יפו, בספק למשחק. במועדון עושים מאמצים להעביר בבקרה את הקשר האחורי, ג'ימי אלכסיס, שחתם היום במועדון.


קופות המשחק יפתחו בשעה 16:30, כאשר החל מ-17:45 יתקיים הפנינג מיוחד בסמוך לחנות האוהדים, עם אילון הקוסם, עם מופע קוסמות ואמנות חושים לכל הגילאים. אל תפספסו! מחוץ לשערים 4-5 יתקיים איסוף מוצרים יבשים עבור משפחות הזקוקות לכך.





הקבוצות נפגשו לא פחות מ-86 פעמים בעבר, כשהפועל ניצחה ב-40 מתוכם לצד 25 הפסדים ו-21 תוצאות תיקו. אף על פי שבמרבית המשחקים ידה של הפועל הייתה על העליונה, האוהדים הותיקים לעולם לא ישכחו את מחזור הסיום של עונת 1975/6, כשישראל פוגל מכפ"ס ניצח את הפועל והוריד אותה לראשונה בתולדותיה לליגה השנייה.

בשלושת משחקי העונה שעברה לא השכילה הפועל לנצח את האורחים, כשבמהלך העונה הסדירה הסתיימו שני משחקים בשויוון ודווקא בפלייאוף העליון הפסידה הפועל 2:1.


יוני סטויאנוב וגיל יצחק שהיו הדומיננטיים אצל האורחים אשתקד, עברו לליגת העל. כפר סבא השיגה ניצחון חוץ 0:1 במחזור הראשון, אך הפסידה בביתה 1:0 להפועל ר"ג במחזור השני ועומדת על מאזן של 3 נקודות.

bottom of page