top of page

נוסעים לבלומפילד: הפועל תתארח מחר אצל בני יהודה

הכחולים ינסו לשבור רצף של 20 שנה ללא ניצחון חוץ מול הקבוצה משכונת התקווה. ניב ברקוביץ' ועידן שמש ייעדרו מסגל הקבוצה

צילום: סער כרמלי


לאחר ההפסד המאכזב בשבוע שעבר מול הפועל כפר סבא, תצא מחר (19:00, בלומפילד) הפועל פתח-תקוה למשחק חוץ מול בני יהודה במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הלאומית. הכחולים מגיעים למשחק עם מאזן של שני ניצחונות והפסד עד כה העונה. מסגל הקבוצה ייעדרו ניב ברקוביץ', שסובל מרגישות בשריר, ועידן שמש, שחזר לאימונים חלקיים עם הקבוצה.


בני יהודה פתחה את העונה אחרי קיץ סוער וחזרתו של בעלים ישן-חדש: משה דמאיו. מתחילת העונה השיגו הזהובים ארבע נקודות מתוך תשע, עם ניצחון, תיקו והפסד בשלושת המחזורים הראשונים. בין השמות המוכרים שנותרו בקבוצה ניתן למצוא את אלירן עטר, אקס הפועל גל מאיו שהצטרף, אביב סלם שהגיע מהפועל וקרים אבובקר.


בעונה שעברה הייתה ידה של הפועל על העליונה כשניצחה בשניים מתוך שלושת המפגשים. הפועל ניצחה 1:2 בבית במחזור הפתיחה של העונה, הפסידה באותו תוצאה בבלומפילד בסיבוב השני והביסה 0:4 את האורחים בפתיחת הפלייאוף העליון. גם במאזן ההיסטורי בין הקבוצות הפועל מובילה עם 42 ניצחונות, לצד 35 הפסדים ו-31 תוצאות תיקו. ניצחון החוץ האחרון של הפועל על בני יהודה הושג לפני עשרים שנים בשכונת התקווה כשארז אליאב ויוסי רוזן כובשים ומשיגים ניצחון 1:2.


צריכים את התמיכה שלכם מחר. צילום: סער כרמלי

bottom of page