top of page

חגיגה כחולה לכל המשפחה: הפועל פתח-תקוה מארחת את הפועל ראשון לציון

ב-14:30 יתחיל מול שערים 1-2 ההפנינג הגדול עם דוד חיים ו-ב-16:00 יארחו הכחולים את הכתומים. רם לוי וליאור ברקוביץ' ייעדרו, מתן גושה יעבור מבחן כשירות. רועי זיקרי יחזור לסגל


צילום: אסף הופמן


המחזור ה-11 של הליגה הלאומית ייערך מחר (שישי), כשהפועל פתח-תקוה תארח את הפועל ראשון לציון באצטדיון שלמה ביטוח. המשחק ייצא לדרך בשעה 16:00, אך החגיגה תתחיל עוד קודם לכן, עם הפנינג מיוחד על כר הדשא עם אמן הילדים הדוד חיים, החל מהשעה 14:30, מול שערים 1-2 (יתאפשר מעבר חופשי במבואה).


מבחינה מקצועית, הפועל תגיע למשחק אחרי שצברה 8 מתוך 12 הנקודות האפשריות האחרונות ותרצה לצבור שלוש נקודות מול הקהל הכחול הרב שצפוי להגיע מחר. מהסגל של עופר טסלפפה ייעדרו הקפטן רם לוי, שעדיין סובל מפציעה בשריר התאומים אך בכל מקרה מושעה מהמשחק עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים, וליאור ברקוביץ', שסובל מפציעה בשרירי הבטן. מתן גושה, שנקע את הקרסול במשחק מול הפועל רמת השרון בשישי שעבר, ערך אימונים השבוע ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק. רועי זיקרי החלים מהפציעה ממנה סבל ויחזור מחר לסגל.





בהיסטוריית המפגשים בין הקבוצות (מול עירוני והפועל ראשל"צ) ידה של הפועל הייתה על העליונה עם 33 ניצחונות מתוך 73 מפגשים בליגה. 21 משחקים הסתיימו בהפסד ו-19 בשוויון. אשתקד, הפועל ניצחה פעמיים 0:1 ו-0:2.

הקבוצות נפגשו כבר העונה במסגרת המחזור ה-3 של גביע הטוטו, במשחק בו הפסידה הפועל 3:1. בסגל האורחים ודאי תזהו את אילי טמם, ששיחק בעונה שעברה בהפועל והיה רשום על אחד מהשערים המרגשים שלנו בשנים האחרונות, כשהבקיע וניצח את עכו בדקה ה-98, כשהפועל ב-9 שחקנים בלבד. העונה טמם כבש שני שערי ליגה עבור הכתומים. בר נתנאל, שהיה בהפועל אך לא התאקלם, עבר לאורחים אך טרם שותף.


ראשון לציון השיגה העונה חמש נקודות פחות מהפועל (12) ומגיעה לאחר שני הפסדים ברציפות (נגד הפועל רמת גן והפועל עכו). חלוץ הקבוצה, מוחמד במבה, מוביל את טבלת כובשי השערים עם 4 שערי ליגה עד כה.

bottom of page