top of page

חוזרים לעניינים: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את הפועל עפולה

שלושה שבועות של פגרת מונדיאל יסתיימו מחר, כשהכחולים יארחו את הצפוניים למשחק הלפני אחרון של הסיבוב הראשון. אופק פישלר ואופק אושר הפצועים ייעדרו מהמשחק

התגעגענו. צילום: אסף הופמן


שלושה שבועות ללא משחקים בליגה הלאומית יסתיימו מחר (חמישי, 19:30), כשהפועל פתח-תקוה תארח את הפועל עפולה למשחק במסגרת המחזור ה-14 של הליגה הלאומית. הפועל מגיעה לאחר האכזבה במחזור האחרון, עם שער השיוויון הדרמטי של הפועל עכו שכפה 1:1 ביתי, ותנסה לשפר מיקום בטבלה, כאשר כרגע היא מדורגת במקום השביעי.


מסגל הקבוצה יעדרו שני ה"אופקים" - אופק פישלר ואופק אושר, הסובלים מפציעות. פישלר סובל מבצקות בשרירי הבטן התחתונה, וינסה לשוב לפעילות בעוד כשבועיים. אושר, לעומתו, סובל מחבלה בברך וצפוי לחזור גם הוא בקרוב לפעילות. החלוץ עידן שמש אובחן במהלך הפגרה עם מתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי, אך הוא צפוי להיות בסגל למשחק מחר. ליאור ברקוביץ' חזר לאימונים אך עדיין נמצא בספק למחר.


בשבוע האחרון קיים המועדון שיחות פתוחות עם חברי העמותה, כאשר פגישות נערכו עם חברי מועדון הזהב של הכחולה ונערכה פגישה כללית נוספת לכלל חברי העמותה. אנו מודים לכל האוהדים שהגיעו לשמוע ולומר את אשר על ליבם, בתקווה כי החל ממחר נצא לדרך חדשה גם על הדשא.

השחקנים צריכים אתכם מחר. צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה והפועל עפולה נפגשו 19 פעמים עד היום, כשהפועל מנצחת 7 פעמים ומפסידה בחמש. 7 מפגשים נוספים הסתיימו בשוויון.

בעונה שעברה נפגשנו הקבוצות פעמיים. בסיבוב הראשון נפרדו ב-0:0 ובסיבוב השני ניצחה הפועל 0:2, ניצחון שקטע בזמנו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, זהה לרצף השלילי הנוכחי העונה.


בדומה להפועל, גם האורחים מהצפון מגיעים לאחר 4 משחקים ללא ניצחון (2 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים)

בין הקבוצות מפרידות 3 נקודות, כשערב תחילת המחזור נמצאת הפועל במקום ה-7 ועפולה במקום ה-8.

שחר הירש, ששיחק בעונתה האחרונה של הפועל בליגת העל (2014/5) וכבש 9 שערים, מוביל את טבלת הכובשים של עפולה עם 4 שערי ליגה.



bottom of page