top of page

חוזרים הביתה: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את מכבי קביליו יפו

הכחולים ישובו לאצטדיון הביתי לאחר שלושה שבועות, במשחק מול מוליכת הטבלה. הפועל תגיע בסגל מלא פרט לאופק פישלר שמתאושש מפציעה

צילום: קובי אליהו


לאחר שלושה משחקי חוץ רצופים בליגה ובגביע בהם שמרה על מאזן מושלם, הפועל פתח-תקוה תחזור מחר (שישי, 15:00) לאצטדיון שלמה ביטוח, כשתארח את מוליכת הטבלה, מכבי קביליו יפו. הכחולים מגיעים למשחק מהמקום החמישי בטבלה עם 26 נקודות, מרחק ארבע נקודות מהיפואים. מבחינת מצב הסגל של עופר טסלפפה, הקבוצה תגיע למשחק בסגל כמעט מלא, כאשר אופק פישלר, שחזר השבוע לאימונים, הוא השחקן היחיד בסגל שלא כשיר למשחק.


החל מהשעה 14:00 יתקיים במבואה, סמוך לחנות האוהדים, המופע המקורי "עלילות איש הכביש", הצגה חוויתית המיועדת לילדים ובני הגיל השלישי, בנושא בטיחות וזהירות בדרכים. המופע מתקיים בסיוע עיריית פתח תקווה המטה לבטיחות בדרכים. לפני פתיחת המשחק, יוענק פרס השחקן המצטיין של הסיבוב הראשון, אותו בחרתם בסקר שנערך באתר הרשמי.


במחזור ה-2 של הסיבוב הראשון נפגשו שתי הקבוצות לאחר 23 שנים, והפועל ניצחה 1:2 במגרש ברמלה משערים של עידן שמש וירדן כהן. מאז, האורחים הציגו סיבוב ראשון נפלא ולמשחק הנוכחי הם מגיעים מהפסגה עם 30 נקודות. לשתי הקבוצות יחס שערים כמעט זהה, כאשר יפו כבשה וגם ספגה שער אחד יותר מהפועל (23 שערי זכות לעומת 22 של הפועל ו-17 שערי חובה לעומת 16 של הפועל).


הפועל מגיעה למשחק אחרי 5 משחקים ללא הפסד ו-9 נקודות (2 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו). בחמשת המשחקים האחרונים של יפו היא השיגה 9 נקודות גם כן, אך בחלוקה שונה (3 ניצחונות ושני הפסדים).

השחקנים הבולטים עד כה ביפו העונה הם דובב גבאי, עם שמונה שערי ליגה, ג'ון אוגו, אקס הפועל באר שבע ומתן בית יעקב, שיעדר מהמשחק מחר עקב צבירת כרטיסים צהובים, כמו גם טריקו גטהון ורונן פרץ.

bottom of page