top of page

שישי כחול: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את בני יהודה

לעיניי קהל ביתי של אלפים, יארחו הכחולים את היריבה הוותיקה, לה הפסידו בסיבוב הראשון. דרור ניר, בר נאווי, מתן פלג וניב ברקוביץ' יעדרו, אופק פישלר צפוי לשוב לסגל


צילום: אסף הופמן


כשהיא במרחק שערי זכות בלבד מהמקום השני בליגה הלאומית, תארח מחר (שישי, 15:00) הפועל פתח-תקוה את בני יהודה, למשחק במסגרת המחזור ה-19. הפועל מגיעה למשחק עם רצף ניצחונות פנטסטי, שעומד כבר על שישה בכל המסגרות, ותנסה להשיג שלוש נקודות מול היריבה לה הפסידה בבלומפילד בסיבוב הראשון.


הפועל תגיע למשחק בסגל חסר. בר נאווי, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי, צפוי להעדר כשבועיים-שלושה נוספים. דרור ניר, שצפוי לשוב לאימונים בשבוע הבא, לא יהיה בסגל גם הוא. מתן פלג, שנפצע בניצחון על הפועל כפר סבא, סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ובקבוצה מקווים כי יוכל להיות כשיר לדרבי בעוד עשרה ימים. ניב ברקוביץ' סובל גם הוא מקרע בשריר הארבע ראשי, והוא צפוי להעדר למשך שבועיים-שלושה. אופק פישלר צפוי לחזור לסגל לראשונה מאז פגרת המונדיאל. עידן שמש חש ברגישות בשריר התאומים, אך יהיה בסגל למשחק.


בני יהודה היא אחת מ-7 קבוצות בלבד ששיחקו מעל ל-100 משחקי ליגה נגד הפועל (מכבי והפועל ת"א, מכבי והפועל חיפה, מכבי נתניה ומכבי פ"ת הן הנוספות). מבין 109 המפגשים שנערכו בשתי הליגות הבכירות, ניצחה הפועל ב-42, הפסידה ב-36 וב-31 סיימה בתיקו מול הזהובים.


בסיבוב הראשון של העונה הפסידה הפועל 1:0 בבלומפילד. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות 3 פעמים, כשהפועל מנצחת פעמיים בבית (0:4 בפלייאוף ו-1:2 במחזור הראשון) ומפסידה בחוץ 2:1. הכובשים המובילים בכתום הם איי סילבה קאנגי עם 5 ואלירן עטר עם 4, כאשר השבוע החתימה הקבוצה של אלישע לוי את הקשר שי אייזן והחלוץ יניב מזרחי.


במאזן משחקי הבית נמצאת הפועל רק במקום ה-7 עם 15 נקודות מ-27 אפשרויות, כאשר בדירוג מאזן החוץ בני יהודה במקום ה-11 עם 8 נק מ-27 אפשריות. האורחים ניצחו במשחקם האחרון 1:2 את הפועל רמת גן, מה שהרחיק אותם עד כדי 4 נקודות מהמקום שמוביל למבחנים ו-5 נקודות ממקום בפלייאוף העליון.


צילום: אסף הופמן


ממלאים את המערבי, דוחפים את הפועל לשלוש נקודות!

bottom of page