top of page

הפועל תארח מחר את הדרבי, כץ: "המשמעות של המשחק ברורה לשחקנים והצוות"

הדרבי השני של העונה יפגיש את השלישית מול השנייה בטבלה. מתן פלג ודרור ניר כשירים למשחק, ניב ברקוביץ' ובר נאווי חזרו לאימונים אך לא יהיו בסגל. "אין דבר שאנחנו יותר רוצים מאשר לשמח את הקהל שלנו מחר", אמר השוער

כולנו ביחד מחר. צילום: אסף הופמן


הדרבי הפתח-תקוואי השני יתקיים מחר (שני, 19:00, שלמה ביטוח) ויהווה גם קרב צמרת לוהט בין השנייה לשלישית בטבלה, במשחק במסגרת המחזור ה-21 של הליגה הלאומית. הפועל ערכה הבוקר אימון מסכם לקראת המשחק, כאשר כל שחקני הסגל לקחו חלק באימון. מתן פלג ודרור ניר התאוששו מהפציעות מהן סבלו והם כשירים למשחק, בעוד שניב ברקוביץ' ובר נאווי, שחזרו היום לאימונים, עדיין לא יכללו בסגל מחר. אסף הרשקו, שחתם השבוע, מתאמן עם הקבוצה וצפוי להיות בכשירות בעוד כשבועיים.


"המשמעות של המשחק הזה ברורה עבור כל השחקנים והצוות", אמר השוער עומר כץ. "מעבר לכך שמדובר בעוד משחק חשוב בדרך למטרות שלנו, היוקרה העירונית נמצאת על הפרק ואין דבר שאנחנו יותר רוצים מלשמח את הקהל שלנו מחר, בטח אחרי ההפסד בסיבוב הראשון. מאמין שעם יציעים מלאים באוהדים שלנו מחר, יחד עם ריכוז ודריכות מצידנו, נוכל לעשות את זה".


אוהדי הפועל יישבו בדרבי הזה בשערים 10-14, כאשר הכניסה היא באמצעות המנוי הקיים או באמצעות כרטיס. בעלי מנוי ליציעים כסף והזהב יוכלו לבחור אם להישאר ביציע שבמנוי או לשבת גם כן ביציע המזרחי. אנו ממליצים לכם להקדים הגעתכם, כאשר קופות המשחק יפתחו החל מהשעה 16:30 ושערי הכניסה החל מ-17:30.



הפועל, שנמצאת עד כה בעונתה הטובה בלאומית מזה 7 שנים, מגיעה למשחק במומנטום חיובי, שכולל 5 ניצחונות מ-6 משחקי הליגה האחרונים ו-7 מ-8 כולל גביע המדינה. מאז ההפסד בדרבי במפגש הקודם, השיגה הפועל 7 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים בלבד.


מכבי מגיעה לדרבי אחרי 3 ניצחונות רצופים, שקדמו להם 5 הפסדים ברציפות. גדעון אקווה, שיאן ההופעות העונה של האורחים, ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. איליה שקורין וטל בן חיים מובילים את טבלת הכובשים של הקבוצה עם 8 כל אחד, כאשר מכבי כבשה 35 שערים, 5 יותר מהפועל, וספגה 22, אחד יותר מהפועל. למכבי רק 2 תוצאות תיקו עד כה, הכי מעט בליגה, ו-12 ניצחונות - הכי הרבה בליגה. גיא דהן ומאור לוי הצטרפו בחלון הנוכחי לקבוצה.


127 משחקי דרבי בליגה (על ולאומית) נערכו בין שתי הקבוצות ב-88 השנים האחרונות. הפועל מובילה עם 47 ניצחונות, לצד 41 הפסדים ו-39 תוצאות תיקו. בסיבוב הראשון ניצחה מכבי 0:4 ובעונה הקודמת שבה נפגשו הקבוצות בלאומית, ניצחה מכבי פעמיים.

ממלאים את המזרחי! צילום: אסף הופמן



bottom of page