top of page

חוזרים לליגה: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את הפועל נוף הגליל

הכחולים יפגשו את המדורגת לפני אחרונה מול הקהל הביתי. עידן ורד ייכלל לראשונה בסגל למשחק. עומר כץ לא כשיר למשחק, רן חשפיה צפוי לפתוח במקומו בין הקורות

צילום: אסף הופמן


לאחר התיקו 1:1 במשחק הראשון בשלב רבע גמר גביע המדינה, הפועל פתח-תקוה תחזור מחר (שני, 19:00) אל המאבקים בליגה הלאומית, כשתארח את הפועל נוף הגליל במסגרת המחזור ה-23 של הליגה הלאומית. בסגל הקבוצה צפוי להכלל לראשונה הקשר עידן ורד, שערך אתמול והיום את שני האימונים הראשונים שלו במועדון.


השוער עומר כץ, שסבל ממתיחה במפשעה במשחק הגביע, לא הצליח להתאמן ביומיים האחרונים ולא יהיה בסגל למשחק. רן חשפיה צפוי להחליפו בין הקורות. אסף הרשקו, שמתאמן באופן סדיר עם הקבוצה, עשוי להכלל לראשונה בסגל הקבוצה במשחק ביום שישי הקרוב מול אחי נצרת. עוד לפני המשחק ייערך טקס לשחקן הקבוצה מתן גושה, על הופעת הליגה ה-100 במדים הכחולים.


הופעה 100 בליגה. מתן גושה. צילום: אסף הופמן


האורחת תגיע למשחק מהמקום הלפני אחרון בטבלה ועם מאמן חדש-ישן, מוטי איווניר, שמונה בשבוע שעבר למאמן הקבוצה והמשחק מחר יהיה הראשון שלו בתפקיד. הצפוניים, שנשרו אשתקד מליגת העל, התחזקו בפגרה בשני שחקנים מוכרים: אלון בוזורגי ומהראן ראדי ואיתם יקוו להתרחק מהמקום שמוביל לליגה א' בסיום העונה.

מי שמוביל את כובשי השערים של הקבוצה הוא לנרי קאהינדה עם 5 סה"כ. במשחקי החוץ נוף הגליל ניצחה רק פעם אחת מתוך 11 והשיגה סה"כ 7 נקודות מתוך 33 אפשריות.


מול הפועל נוף הגליל, בשמה החדש, יש להפועל ניצחון אחד (1:4 ענק בסיבוב הראשון העונה) לצד 3 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו (הפסדים נרשמו גם בגמר גביע הטוטו ובסיבוב ז' בגביע המדינה). מול נצרת עילית המאזן גם כן לרעת הפועל: ב-27 משחקים השיגה הפועל 9 ניצחונות, 11 הפסדים ו-7 תוצאות תיקו. המאזן של הפועל בבית השתפר לאחר הניצחון האחרון בדרבי ועומד על 18 נקודות מ-33 אפשריות.



bottom of page