top of page

ממשיכים לעבר המטרה: הפועל פתח תקוה תתארח מחר בראשון לציון

הכחולים מגיעים לאחר חמישה ניצחונות ברציפות, מול היריבה לה הפסידו העונה בסיבוב הראשון ובמסגרת גביע הטוטו. עומר כץ ימשיך להיעדר. שימו לב: מכירת הכרטיסים מתאפשרת אך ורק דרך אתר "לאן", לא תהיה מכירה בקופות

צילום: סער כרמלי


שלושה ימים בלבד לאחר הניצחון 0:2 על הפועל רמת השרון, תתארח מחר (שישי, 15:00) הפועל פתח-תקוה אצל הפועל ראשון לציון, למשחק במסגרת הסיבוב ה-26 של הליגה הלאומית. עופר טסלפפה יקבל בחזרה לסגל שלו את ג'ימי אלכסיס, מתן גושה ומתן פלג, שנעדרו מהמשחק האחרון עקב צבירת כרטיסים צהובים. מי שימשיך להיות מחוץ לסגל הוא השוער עומר כץ, שהפציעה ממנה הוא סובל במפשעה עלולה להיות חמורה מכפי שנראתה בתחילה. עומר קיים היום אימון ריצה וביום ראשון יעבור בדיקה נוספת. בר נאווי ממשיך בתהליך ההחלמה וייעדר גם הוא, כמו גם אסף הרשקו שסובל מפציעה במפשעה וקיים גם הוא אימון ריצה היום.


שימו לב: הקופות באצטדיון בראשון לציון לא ייפתחו מחר, בעקבות הנחיה של משטרת ישראל. מאז שנודע למועדון על ההחלטה, נעשתה פנייה למנהלת הליגה, משטרת ראשון לציון ועיריית ראשון לציון, בניסיון למנוע את המצב שנוצר, בו האפשרות היחידה לרכוש כרטיס למשחק היא בעלות של 60 שקלים, בעקבות עמלת הרכישה באינטרנט. לצערנו בשלב הזה ולמרות המאמצים של המועדון, המצב נותר בעינו, ואנו קוראים לכם שלא להגיע מחר לאצטדיון ללא כרטיס שנרכש מראש מאתר לאן דרך הקישור הבא. אוהדי הפועל יושבים בשער 1.


לאורך ההיסטוריה, בסך כל המפגשים בין הקבוצות ניצחה הפועל 33 פעמים, לצד 19 תוצאות תיקו ו-22 הפסדים. העונה הפסידה הפועל בסיבוב הראשון 2:0 בבית, כאשר בעונה שעברה ניצחנו את הכתומים בשני המפגשים, כולל משחק שהבטיח את העלייה לפלייאוף העליון.

צילום: סער כרמלי


מוחמד במבה הגיע ל-10 שערי ליגה והוא מוביל את טבלת הכובשים של הקבוצה, אותה מאמן אקס הפועל, עמיר נוסבאום. יובל ששון כבש 4 ואילי טמם, שזכור היטב לאוהדי הפועל משער הניצחון הבלתי נשכח מול הפועל עכו אשתקד, עם 3 שערי ליגה.


מאז ההפסד במפגש הקודם בין הקבוצות, השיגה הפועל 9 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד בודד (משחק אחד חסר). הפועל מגיעה אחרי 6 ניצחונות חוץ ברציפות, כאשר הכתומים לא ניצחו ב-4 משחקי הליגה האחרונים שלהם, במסגרתם ספגו 10 שערים וכבשו 6. המקומיים ממוקמים במקום ה-11 בליגה עם 32 נקודות (כמו שלוש קבוצות נוספות) ורחוקים 2 נקודות מבני יהודה והמקום בפלייאוף העליון. ראשון לציון אירחה 12 משחקים באצטדיונה הביתי ולא סיימה אף אחד מהם בתיקו - 6 ניצחונות ו-6 הפסדים.


משחק חשוב מחר, כולם ביציע!

bottom of page