top of page

נוסעים צפונה: הפועל פתח-תקוה תתארח מחר אצל הפועל עכו

המשחק הראשון מבין שניים רצופים בצפון יתקיים מחר, כאשר עומר כץ צפוי לחזור אל בין הקורות. מתן פלג, עידן שמש ובר נאווי יעדרו מהמשחק


צילום: סער כרמלי


כשאנחנו שלושה מחזורים לסיום הסיבוב השני, הפועל פתח-תקוה תתארח מחר (שני, 19:00, עכו) אצל הפועל עכו, למשחק במסגרת המחזור ה-28 של הליגה הלאומית. הפועל מגיעה למשחק הזה מהמקום הראשון בטבלה ולאחר זמן מנוחה "חריג", ביחס לתקופה האחרונה, של שישה ימים ממשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה.


אל בין הקורות צפוי לחזור מחר השוער עומר כץ, שנעדר בחמשת השבועות האחרונים עקב פציעה. החלוץ עידן שמש עדיין לא כשיר ובמועדון מקווים כי יוכל לשוב לקראת המשחק מול הפועל עפולה ביום שני הבא, כמו גם בר נאווי, שעורך אימונים סדירים עם הקבוצה. המגן הימני, מתן פלג, שנפצע במשחק ביום שלישי, יעבור מחר צילום לבדיקת חומרת הפציעה, כאשר קיים חשש לקרע בשריר הארבע ראשי.


הקבוצות נפגשו עד היום 33 פעמים במסגרת הליגה, המאזן נוטה לזכות עכו עם 13 ניצחונות, הפועל ניצחה 10 פעמים ו-10 מפגשים הסתיימו בתיקו. במפגש הקודם בין הקבוצות העונה, העלה רועי זיקרי את הפועל ליתרון, אך זאהי אחמד השווה עמוק בתוספת הזמן.

מגיעים לתמוך בהפועל! צילום: סער כרמלי


עכו מגיעה אחרי 3 ניצחונות מ-4 המשחקים האחרונים והיא ניצבת במקום ה-5 עם 43 נקודות, 10 פחות מהפועל שבמקום הראשון. נקודה אחת בלבד תספיק למארחים כדי להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון. מאזן משחקי הבית של עכו העונה עומד על 7 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים. מאזן החוץ של הפועל עומד על 9 ניצחונות, 2 תיקו ו-2 הפסדים (7 ניצחונות ברציפות).


זאהי אחמד, שנרfש העונה על ידי הפועל באר שבע, עם 11 שערים, אך יעדר מחר עקב צבירת כרטיסים צהובים. סגן מלך השערים של הקבוצה הוא רווה אסייג, שעזב את הקבוצה בינואר, אחריו כארם ארשריד עם 5 מתוכם שלושער במשחק קודם. ספיר יתח, המוכר לנו מתקופתו במדים הכחולים, כבש כבר שני שערים העונה.

bottom of page