top of page

סוגרים את הסיבוב השני: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את אום אל פאחם

רגע לפני פתיחת הפלייאוף העליון, יפגשו שתי הקבוצות לקרב צמרת לעיני קהל רב שצפוי להגיע. מתן פלג וג'ימי אלכסיס כשירים למשחק

צילום: סער כרמלי


ארבעה ימים לאחר הניצחון הדרמטי על הפועל עפולה, תארח מחר (שישי, 15:00) הפועל פתח-תקוה את הפועל אום אל פאחם, למשחק במסגרת המחזור ה-30 של הליגה הלאומית. מדובר במשחק האחרון של הסיבוב השני, לפני ששתי הקבוצות יתחילו בעוד שבועיים את משחקי הפלייאוף העליון.


למשחק הצמרת שיתקיים מחר צפוי להגיע קהל רב מצד שתי הקבוצות, כאשר אוהדי הקבוצה האורחת רכשו כבר כ-700 כרטיסים למשחק במכירה מוקדמת. אל סגל הקבוצה ישוב מחר מתן פלג, שהתאושש מהפציעה ממנה סבל, כאשר גם ג'ימי אלכסיס, שהוחלף במשחק בעפולה, צפוי להיות כשיר. עידן שמש חזר לאימונים אך עדיין לא יהיה בסגל למשחק מחר.


הפועל מגיעה למשחק מהמקום השני בטבלה, בעוד שהאורחת במרחק שש נקודות במקום הרביעי. הפועל השיגה 24 מ-42 הנקודות במשחקי הבית, בעוד האורחים השיגו 23 מ-42 במשחקי החוץ שלהם. גיל יצחק, שהגיע לאום אל פאחם רק בינואר האחרון, הוא מלך שערי הקבוצה עם 7 במספר, כשאחריו אנאס מחמיד עם 6 וריף מסיקה עם 5. האורחים מחזיקים בהגנה הטובה בליגה, אשר ספגה רק 19 שערים ו-2 בלבד בשבעת המחזורים האחרונים.


ממלאים את היציע! צילום: אסף הופמן


הקבוצות נפגשו רק 10 פעמים עד כה, כל המפגשים במסגרת הליגה הלאומית. שתי הקבוצות ניצחו 4 פעמים כ"א, כששני משחקים הסתיימו בתיקו. אפילו מאזן השערים בין הקבוצות שווה - 12:12. הפועל עם שלושה ניצחונות ברציפות במפגשים בין הקבוצות, כולל 0:2 במשחק החוץ בסיבוב הראשון.

bottom of page