top of page

בואו נעשה את זה ביחד: הפועל תארח מחר את כפ"ס בפתיחת הפלייאוף העליון

לאחר פגרת נבחרת קצרה, הכחולים יתחילו רצף של ארבעה משחקים באצטדיון הביתי. עידן שמש יחזור לסגל, מתן פלג ועידן ורד ייעדרו. ג'ימי אלכסיס יחזור היום לארץ וצפוי להכלל בסגל

צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה תפתח מחר (שישי, 16:00) משחקי הפלייאוף העליון, בסיומם היא רוצה להשלים את המשימה ולחזור לליגת העל, כשתארח את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-31 של הליגה הלאומית. מדובר במשחק הראשון מתוך ארבעה ברציפות שהפועל תקיים באצטדיונה הביתי, כאשר הפועל מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים. אל סגל הקבוצה יחזור החלוץ עידן שמש שהתאושש מפציעה, כאשר גם מתן פלג שב לאימונים מלאים אך לא יכלל בסגל למשחק מחר. עידן ורד המוצהב ייעדר. ג'ימי אלכסיס, שהשלים שני משחקים מלאים עם נבחרת האיטי בשבוע האחרון, צפוי לנחות הערב בארץ ולהיות בסגל למשחק. ליאור ברקוביץ' סובל ממתיחה בשריר וייעדר מהסגל. עוד לפני המשחק יתקיים טקס השחקן המצטיין של הסיבוב השני. במחצית המשחק, ניתן הרבה כבוד לקבוצה המשולבת שלנו, שזכתה במקום הראשון בטורניר הארצי שנערך בשבוע שעבר.


עדיין אין לכם מנוי? רכשו עכשיו מנוי לפלייאוף העליון - שלמו על 3 משחקים וקבלו את הרביעי במתנה! בנוסף, תקבלו הנחה של 10 אחוזים ברכישה בחנות האוהדים באתר המועדון.

המנוי זמין לרכישה בקופות ביום המשחק.

שתי היריבות שייפגשו מחר הן מהוותיקות בכדורגל הישראלי. בין המועדונים התקיימו עד היום 88 מפגשים, כאשר הפועל ניצחה 41 מהם, 21 הסתיימו בתיקו ו-26 הפסדים. במחזור השלישי של העונה הנוכחית הפסידה הפועל לירוקים 1:0 אך גמלה לה בסיבוב השני עם ניצחון חוץ 1:3, כולל שער זכור במיוחד של הקפטן רם לוי.




אליאן רוחנא, שכבש מול הפועל במחזור ה-3, הוא מלך שער הקבוצה עם 9 שערי ליגה. סתיו טוריאל אחריו עם 7. האורחים מגיעים אחרי שהביסו 1:5 את הפועל רמת השרון במחזור האחרון. הפועל צברה עד כה 27 נקודות מתוך 45 אפשריות במשחקי הבית, כאשר כפר סבא מדורגת שלישית במשחקי החוץ, עם 25 נקודות מתוך 45 אפשריות.

צילום: אסף הופמן


כולם מחר ביציע. הגיע הזמן לחזור!

bottom of page