top of page

הדרבי האחרון של העונה מגיע: הפועל פתח-תקוה ומכבי יפגשו מחר

לאחר שכל קבוצה רשמה ניצחון בדרבי העונה, יגיעו הפועל ומכבי למשחק עם חשיבות גדולה על מאבקי העלייה לליגת העל. רז שטיין צפוי להיות בסגל, אופק פישלר ורן ואתורי ייעדרו

צילום: סער כרמלי


הדרבי הפתח-תקואי האחרון של העונה יתקיים מחר (19:00, שלמה ביטוח), כאשר מכבי תארח את הפועל במסגרת המחזור ה-32 של הליגה הלאומית. הפועל מגיעה למשחק לאחר שירדה, לפחות זמנית, למקום השלישי בטבלה, כאשר היא יודעת שניצחון יעלה אותה למקום הראשון בטבלה, כאשר המרחק בין שתי היריבות העירוניות עומד על שתי נקודות.


המאמן עופר טסלפפה ייאלץ להסתדר מחר ללא שניים מהבלמים בסגל, אופק פישלר ורן ואתורי, שסובלים מפציעות. פישלר סובל מחבלה, בעוד שואתורי סובל מכאבים בברך וצפוי לעבור אולטרסאונד בימים הקרובים לבירור חומרת הפציעה. מי שהפתיע וצפוי להיות בסגל הוא רז שטיין, שערך היום אימון מלא עם הקבוצה וצפוי להיות בסגל למשחק.

עידו דוידוב בדרבי הקודם. צילום: אסף הופמן


למכבי ההתקפה הטובה בליגה עם 58 שערים לזכותה, שבעה שערים יותר מהפועל. כובשי השערים הבולטים במכבי הם טל בן חיים עם 12, עידן טוקלומטי עם 11, איליה שקורין עם 10 וארד בר עם 9. מכבי עם שתי נקודות משש האחרונות, אחרי שתי תוצאות תיקו מול טבריה ועכו.


מאז ההפסד להפועל בדרבי, מכבי לא הפסידה. היא ניצחה שמונה משחקים (שבעה מהם ברציפות) וסיימה שלושה בתיקו. המפגש הזה יהיה ה-129 בין הקבוצות בשתי הליגות הבכירות. הפועל ניצחה 48 פעמים, מכבי 41 ו-39 משחקים הסתיימו בתיקו.


הדרבי האחרון של העונה, כולם ביציע, דוחפים את הפועל לשלוש נקודות!

bottom of page