top of page

הפועל פתח-תקוה תארח מחר את טבריה. ורד: "מגיעים חדורי מוטיבציה"

לעיניי יציעים מלאים באוהדים כחולים, יפגשו השנייה והשלישית בטבלה למשחק עם משמעות גדולה על מאבקי העלייה לליגת העל. עידן שמש בספק למשחק, ג'ימי אלכסיס יעדר. מאות בודדות של כרטיסים נותרו ליציע המזרחי

צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה תארח מחר (שישי, 16:00) את עירוני טבריה במסגרת המחזור ה-34 של הליגה הלאומית, למשחק צמרת חשוב לעיניי אלפי אוהדים כחולים ביציעים. הפועל מגיעה למשחק ביתרון של שלוש נקודות על היריבה מהצפון, כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. כל שחקני הסגל כשירים למשחק, פרט לעידן שמש, שסובל ממתיחה במפשעה ונמצא בספק למשחק. ג'ימי אלכסיס לא יהיה בסגל למשחק בעקבות החלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. הבוקר הוגשה על ידי המועדון בקשת רשות ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אשר נדחתה בצהריים.


"אנחנו מגיעים חדורי מוטיבציה למשחק מחר כדי לעשות צעד נוסף לעבר המטרה שלנו", אמר הקשר עידן ורד. "אלפי אוהדים שלנו יגיעו מחר לדחוף אותנו, ונעשה את הכל כדי לשמח אותם ולנצח את המשחק החשוב הזה".


מכירת הכרטיסים למשחק נמצאת בעיצומה, כאשר ליציע המזרחי (שערים 10-14) נותרו עוד מאות בודדות של כרטיסים. אנו ממליצים לרכוש כרטיסים דרך אתר לאן, כאשר בהתאם לקצב מכירת הכרטיסים, ייתכן כי כלל לא תתקיים מחר מכירת כרטיסים בקופות לשערים אלו. לרכישה: https://bit.ly/3Kyvny0 אוהדים אשר מילאו את טופס המעבר ליציע המערבי, יכנסו מחר ליציע המערבי (שערים 4-5 או יציע הכסף, בהתאם למנוי שברשותכ) באמצעות הכרטיס שהגיע אליהם לתיבת המייל. אוהדים אשר מילאו את הטופס וטרם קיבלו כרטיס, יקבלו אותו בשעות הקרובות.

צילום: אסף הופמן


הפועל פגשה את עירוני טבריה לראשונה העונה (בשונה מהפועל טבריה ההיסטורית) וקיימה מולה עד היום רק שני משחקים, אך שניהם היו דרמטיים במיוחד. בסיבוב הראשון הובילה הפועל 0:2 אך טבריה הצליחה להשוות בדקה ה-92. בסיבוב השני הפועל ניצחה בחוץ 0:1 משער בפנדל של רז שטיין בדקה ה-89.


בין הקבוצות מפרידות 3 נקודות בלבד, כשנותרו עוד 12 בקופה. לשתי הקבוצות מאזן שערים זהה: 53 שערי זכות ו-30 שערי חובה. ב-17 משחקי הבית של הפועל היא השיגה 30 נקודות מ-51 אפשריות , כאשר ב-16 משחקי החוץ של עירוני טבריה היא השיגה 27 נקודות.


מלך השערים של טבריה הוא חוליו סזאר עם 15 סה"כ, אופיר מזרחי, מתנאל טדסה ועידן גולן אחריו עם 6 כ"א. האורחים מהצפון הפסידו במחזור הקודם למכבי פ"ת, זאת לאחר 10 משחקים ברציפות ללא הפסד.

bottom of page