top of page

דוחפים את הפועל: הפועל פתח תקוה תתארח מחר אצל אום אל פאחם

הקבוצה של עופר טסלפפה תגיע במטרה להשלים את המשימה מחר באצטדיון השלום. ג'ימי אלכסיס, עידו דוידוב, עידן שמש, אסף הרשקו ועידן ורד ייעדרו מהמשחק. ארבעה אוטובוסים של הסעות ייצאו למשחק

צילום: סער כרמלי


שבע עונות ועוד 34 מחזורים לא הייתה הפועל פתח-תקוה במצב אליו תגיע מחר (שני, 19:00, אצטדיון השלום באום אל פאחם), למשחק מול הפועל אום אל פאחם המקומית. כשהם עם יתרון של שש נקודות על השלישית בטבלה עירוני טבריה, הכחולים יודעים כי במידה ויגדילו מחר את הפער מהמקום השלישי, הם יבטיחו את החזרה לליגת העל. מבחינת הסגל למשחק, עידו דוידוב המוצהב וג'ימי אלכסיס, שירצה מחר את המשחק האחרון בעונש ההשעיה שלו, ייעדרו מהסגל. עידן שמש ועידן ורד לא כשירים למשחק, כמו גם אסף הרשקו ששבר את ידו.


ארבעה אוטובוסים של הסעות כמעט ומלאים לחלוטין, כאשר מקומות אחרונים להסעה שתצא מחר ב- 16:00 מרחבת הספורטן נותרו, בהזמנה מראש בלבד בקישור הבא. מכירת כרטיסים לא תתקיים בקופות אלא אך ורק מראש דרך אתר לאן בקישור הבא.


שתי הקבוצות נפגשו 11 פעמים בלבד במסגרת הליגה עד היום. זו שנה רביעית ברציפות, מאז שעלתה אום אל פאחם ללאומית, שאנו משחקים יחד באותו הפלייאוף, פעמיים בפלייאוף התחתון ופעמיים בפלייאוף העליון.

המאזן נוטה לטובת הפועל עם 5 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ו-4 הפסדים. הפועל ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. בסיבוב הראשון של העונה ניצחה הפועל בחוץ (עכו) 0:2 ובאותה תוצאה ניצחה בסיבוב השני עם צמד שערים של אופק אושר.

צילום: סער כרמלי


המארחים ניצבים במקום ה-4, שם ככל הנראה גם יסיימו את העונה. במשחקי הבית, שרובם לא נערכו במגרשה הנוכחי, השיגה 34 נקודות מ-51 אפשריות. הפועל ראשונה בליגה מבחינת צבירת נקודות חוץ עם 34 מ-48. בארבעת משחקיהם בפלייאוף העליון ניצחה פאחם פעמיים בבית והפסידו פעמיים בחוץ.

המארחים יחסרו את סולומון דניאל, שהורחק במשחק האחרון. אנאס מחמיד הוא מלך שערי הקבוצה עם 10 שערי ליגה, כשגיל יצחק מאחוריו עם 7.


באים להשלים את המשימה.

כולם מחר באום אל פאחם!

bottom of page