top of page

באים להשלים את המשימה: הפועל פתח-תקוה תארח מחר את בני יהודה

הכחולים יגיעו במטרה לסיים את הערב בליגת העל, לאחר שמונה שנים בליגת המשנה. ג'ימי אלכסיס, עידו דוידוב ועידן ורד ישובו לסגל

מאמינים בכם הפועל. צילום: אסף הופמן


הפועל פתח-תקוה תנסה מחר (שני, 19:00, שלמה ביטוח) להבטיח את העלייה לליגת העל, כשתארח את בני יהודה במסגרת המחזור ה-36 והלפני אחרון של הליגה הלאומית. זה גם יהיה משחק הבית האחרון של הקבוצה העונה, בתקווה כי הביקור הבא באצטדיון כבר יהיה בליגת העל. אל סגל הקבוצה יחזרו ג'ימי אלכסיס ועידו דוידוב, שסיימו עונש השעיה, כמו גם עידן ורד שמתאושש מהפציעה ממנה סבל. עידן שמש פצוע וייעדר מהמשחק. אסף הרשקו, ששבר את ידו, ייעדר מהמשחק, כמו גם רן חשפיה שנפצע אתמול באימון.


מבחינת הטבלה, הפועל יודעת כי מספיקה לה נקודה אחת לפחות במשחק מחר כדי להבטיח את העלייה, כאשר גם איבוד נקודות של עירוני טבריה במשחק מול אום אל פאחם, יבטיח להפועל את העלייה ללא קשר למשחק מול בני יהודה. מכירת הכרטיסים למשחק נמצאת בעיצומה, כאשר קחו בחשבון כי ייתכן ובקופות המשחק לא יישארו כרטיסים ליציע המזרחי, שישמש כיציע העידוד במשחק. לרכישת כרטיסים דרך אתר לאן לחצו כאן. בעלי מנוי אשר מילאו את טופס ההישארות ביציע המערבי, יוכלו להכנס עם המנויים שברשותם אל היציע בו ביקשו לשבת.


הפועל מגיעה אל משחק הבית האחרון שלה העונה עם מאזן של עשרה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. בני יהודה ניצחה ב-6 משחקי חוץ, הפסידה ב-7 וסיימה 5 בתיקו. מלך שערי הזהובים הוא יניב מזרחי עם 10, כשאלירן עטר עם 9


בני יהודה מגיעה אחרי תבוסה ביתית של 7:0 למכבי פתח תקוה וממוקמת במקום ה-7 בטבלה.

הקבוצות נפגשו 111 פעמים עד היום, כשהפועל מובילה במאזן המפגשים עם 43 ניצחונות, לצד 37 הפסדים ו-31 תוצאות תיקו. העונה הפסידה הפועל בשני המפגשים בין הקבוצות (2:0, 1:0).



יאללה הפועל, לליגת העל!

bottom of page