top of page

הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תתארח מחר בחיפה, נאוי: "נצטרך לעבוד קשה"

שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר ניצחון במחזור האחרון, כשהכחולים יגיעו במטרה להשיג נקודות חוץ ראשונות העונה בליגה. טסלפפה: "בפעם הקודמת שבאנו לסמי עופר עשינו משחק טוב אבל יצאנו בלי הנקודות, ולצערי נפלנו בדברים הקטנים"

צילום: אסף הופמן


הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תצא מחר (שלישי, 19:45) בפעם השנייה בתוך עשרה ימים לאצטדיון סמי עופר בחיפה, כשתתארח אצל המדורגת שנייה בטבלה ערב המחזור, הפועל חיפה. שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר ניצחונות, כשהפועל תגיע במטרה לאגור נקודות חוץ ראשונות העונה בליגה.


הכחולים יגיעו למשחק ללא ג'ימי אלכסיס, שחזר לאימונים אך עדיין חש כאבים היום באימון המסכם ולא יהיה בסגל למשחק, כמו גם את ריצ'ארד בואטנג, שעורך אימונים מלאים אך עדיין לא בכושר משחק. אנדרה טיישיירה צפוי לנחות בארץ ביום חמישי.


"מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה בכושר טוב", אמר עופר טסלפפה לקראת המשחק. "נצטרך לשמור על היסודות והדברים שעבדנו עליהם ולטעות פחות. בפעם הקודמת שבאנו לסמי עופר עשינו משחק טוב אבל יצאנו בלי הנקודות, ולצערי נפלנו בדברים הקטנים. נצטרך לעשות רוטציה בגלל העומס ולהשתמש בסגל, יש פה שחקנים מצוינים שחיכו להזדמנות שלהם ואין לי ספק שהם יעשו את העבודה".


"נצטרך לעבוד קשה, לשחק עם ביטחון ולא לפחד להניע כדור", הוסיף רוי נאוי. "ברמה האישית, האינטנסיביות היא שונה ממה שהורגלתי בליגת העל לנוער, יש פה סגל רחב ושחקנים טובים ואני חושב שגם המונדיאליטו בקיץ ביגר אותי. הקהל חסר לנו מאוד, בעיקר בבית בעיקר, הם תמיד נותנים לנו ביטחון".


עד היום נפגשו הקבוצות 112 פעמים במסגרת שתי הליגות הבכירות כשידה של הפועל על העליונה. 43 פעמים הסתיימו המפגשים בניצחון הפועל, לצד 35 הפסדים ו-34 תוצאות תיקו.


המפגש האחרון בין הקבוצות היה בפלייאוף התחתון של עונת 2014/5. הפועל הובילה 0:2 משני שערים מהירים של דור חוגי, אך מהפך של המארחים חרץ את גורלה של הפועל שנשרה לאחר מכן ללאומית. הניצחון האחרון של הפועל על האדומים-שחורים היה בסיבוב השני של אותה עונה, 1:2 ביתי. ניצחון החוץ האחרון של הפועל מול החיפנים היה בקרית אליעזר, במחזור ה-34 של עונת 2009/10 (1:2).


המארחים פתחו נהדר את העונה וניצבים במקום ה-2 עם 13 נקודות. גיא מלמד ותומר יוספי עם 4 שערים כ"א כבר לאחר 6 מחזורים.


קדימה הפועל!

bottom of page