top of page

הפועל 'מבנה' פ"ת תארח מחר את בית"ר ירושלים. טסלפפה: "בטוח שהקהל ידחוף אותנו"

הכחולים יגיעו במטרה לרשום ניצחון ביתי שני העונה בליגה. סמואל בראון: "הכיף הכי גדול של כדורגלן זה לבוא למשחק כזה כשהאצטדיון מלא"


הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תחזור מחר (שבת, 20:00) אל מגרשה הביתי, כשתארח את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השישי של ליגת העל. במשחק הבית האחרון מול הפועל באר שבע יצאו הכחולים עם ידם על העליונה, כאשר עופר טסלפפה ושחקניו ינסו לעשות זאת שוב מול הקהל הביתי.


הושבת הקהל במשחק מחר תהיה שונה ממשחקי הבית הקודמים העונה:


מנויי יציע הכסף (אשר בחרו מושב ביציע הכסף) ויציע הזהב, יוכלו לשבת במשחק מחר ביציעים אליהם יש להם מנוי בלבד.

מנויי היציע המזרחי יוכלו לשבת ביציעים 1,2,4,5, כאשר הכניסה ליציעים 4-5 מוגבלת ל-1,800 האוהדים הראשונים אשר יגיעו ליציע, על מנת למנוע מצב של תפוסת יתר ביציע. לא יתאפשר מעבר מתוך המבואה ליציע אחר. אנו ממליצים להקדים את הגעתכם למשחק על מנת להמנע מכניסה מאוחרת למשחק.




מסגל הכחולים ייעדר מחר ג'ימי אלכסיס המורחק, כאשר דניאל פלשר, שנעדר מהסגל בשבוע שעבר, כשיר למשחק. עוד לפני המשחק ייערך טקס לרגל הגעתו של השוער עומר כץ ל-100 הופעות במדי הקבוצה, כמו גם ההכרזה על השחקן המצטיין של חודש ספטמבר בחסות קבוצת מבנה. "אנחנו צריכים לשמור על הדברים שאפיינו אותנו בשני המשחקים האחרונים", אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק. "עמידה טובה, נחישות. אנחנו משחקים בבית ואני מצפה לראות אותנו הרבה יותר התקפיים. בית"ר אמנם מגיעה במומנטום שלילי, אבל יהיה משחק מאוד קשה".


על החשיבות של האוהדים מחר במשחק אמר המאמן: "הם יכולים לכעוס אבל אני בטוח שהם יגיעו וידחפו אותנו. אין ספק שהקהל זה הכוח הכי חזק שלנו ואני מצפה לראות את כולם מגיעים ודוחפים את הקבוצה".


הקשר סמואל בראון הוסיף: "הכיף הכי גדול של כדורגלן זה לבוא למשחק כזה כשהאצטדיון מלא. ברמה האישית ההתאקלמות שלי פה מדהימה וקיבלו אותי יפה מהרגע הראשון. יש פה קבוצה טובה עם שחקנים טובים ושילוב של שחקנים מנוסים לצד שחקנים שרוצים להתקדם, והשילוב הוא נהדר".


שמונה שנים חלפו מאז המשחק האחרון בין הקבוצות, אז ניצחו האורחים 0:1 משער של עומר אצילי. הקבוצות נפגשו 90 פעמים במסגרת הליגה כשידה של בית"ר על העליונה עם 38 ניצחונות לעומת 22 של הפועל, כש-30 משחקים הסתיימו בשוויון.

הפועל הפסידה בארבעת המפגשים האחרונים מול הצהובים-שחורים, כשהניצחון האחרון שלנו היה לפני 12 שנים, במשחק בו נשרקו 3 פנדלים והפועל ניצחה 1:2 באצטדיון רמת גן.

הירושלמים שיחקו עד כה 5 משחקים, בהם הפסידו בשלושה וניצחו בשניים. לאור הפחתת 4 נקודות בשל העונש שקיבלה הקבוצה, בית"ר ממוקמת במקום ה-12 עם 2 נקודות בלבד. מנגד, הפועל שיחקה 4 משחקים, השיגה 4 נקודות וממוקמת במקום ה-10 בטבלה. מיירון ג'ורג', חלוץ האורחת, כבש שלושה שערי ליגה ומוביל את טבלת הכובשים של הקבוצה.

עומר קורסיה, מגן בית"ר ירושלים, שיחק בעונת 2021/22 בהפועל ורשם 6 הופעות ליגה. מנגד, אבי ריקן, איתי שכטר, עידן ורד ומתן פלג שיחקו בעבר בשורות האורחת.


bottom of page