top of page

הפועל תתארח אצל מכבי חיפה, ורד: "סיטואציה לא קלה"

כשהלב נמצא עם חיילנו בעזה ועם משפחות החללים, החטופים והפצועים, הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תתארח מחר אצל מכבי חיפה למשחק דחוי מהמחזור הראשון. טסלפפה: "אתגר גדול עבור כולם"




חודש וחצי מאז ה-7.10, תחזור מחר (שבת, 20:00, סמי עופר) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה אל כר הדשא, כשתתארח אצל מכבי חיפה למשחק הדחוי מהמחזור הראשון של העונה. לצערנו, המשחק מחר כמו גם שאר משחקי ליגת העל, משוחקים בשלב הזה ללא קהל בעקבות הנחיות פיקוד העורף.


עוד לפני המשחק, יתקיים על כר הדשא טקס תמיכה בחטופים ובפעילות למען החזרתם ותתקיים דקת דומיה לזכר החללים והנרצחים. "הסיטואציה לא קלה, הראש לא במקצוע שלנו כל כך", הודה עידן ורד במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "בחודש האחרון עשינו סוג של טרום עונה, אבל גם עכשיו אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר או בעוד חודש, אבל מבחינתנו אנחנו מוכנים ליום שבת".


המאמן עופר טסלפפה הוסיף: "המצב מוזר, בסופו של דבר אנחנו עושים משהו שאמור להיות כיף, אבל המדינה שלנו נמצאת במצב רחוק מאוד מזה. אף אחד מאיתנו לא חווה דבר כזה ולא תמיד אנחנו יודעים איך צריך להתנהג בסיטואציה הזו, אבל מהצד שלנו אנחנו שומרים על שגרת אימונים. חסרים לנו שחקנים מאוד משמעותיים, אבל בסופו של דבר אם ניתן למישהו נחת לשעה וחצי מהחדשות, אז עשינו את שלנו".


צפו במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול לקראת המשחק:


על העובדה שהמשחק יתקיים ללא קהל אמר טסלפפה: "המשחק האחרון שלנו היה בבלומפילד מול אצטדיון מלא והמשחק מחר היה יכול להיות חוויה עבור הקהל שלנו, אבל זה המצב שאנחנו נמצאים בו. הכדורגל נועד להיות משוחק לעיני קהל וזאת סיטואציה מורכבת. יש פה אתגר גדול מאוד לכולם".


במישור המקצועי, הפועל תחסר במשחק את אנדרה טיישיירה וריצ'ארד בואטנג, אשר מעדיפים בשלב זה שלא לחזור לארץ, כמו גם את ג'ימי אלכסיס, שעונשו קוצר לחמישה משחקים השבוע. ירין סויסה נמצא בטירונות בשבועיים האחרונים ולא יהיה בסגל.


עד היום הקבוצות נפגשו 127 פעמים במסגרת הליגה הראשונה. הפועל ניצחה ב-35 מפגשים, 30 הסתיימו בתיקו ו-62 משחקים הסתיימו בניצחון הירוקים.

משחק הליגה האחרון בין הקבוצות היה לפני תשע שנים והסתיים ב-2:2 ביתי. הפועל חזרה מפיגור של שני שערי יתרון (הראשון בהם מרגלי עידן ורד). הניצחון האחרון של הפועל מול החיפאים היה לפני 11 שנים, במשחק הביתי הראשון של הפועל באצטדיון החדש בפתח תקוה, וניצחון החוץ האחרון על הירוקים היה לפני 20 שנים בתוצאה 0:2.


בהצלחה הפועל!

bottom of page