top of page

הפועל 'מבנה' פ"ת תארח מחר את בית"ר, טסלפפה: "ניתן את הכל"

המשחק הדחוי מה-7.10 יתקיים מחר ללא קהל עקב הנחיית פיקוד העורף. מתן פלג התייחס לתחרות עם רועי אלימלך: "אני תמיד בעד תחרות כי זה מוציא ממני דברים טובים"


שבעה שבועות, שמרגישים כמו נצח, מפרידים בין המועד המקורי של המשחק של הפועל 'מבנה' פתח-תקוה מול בית"ר ירושלים ב-7.10, למועד הדחוי שלו מחר (שבת, 19:30, שלמה ביטוח, שידור ב-SPORT2). עקב הנחיות פיקוד העורף, המשחק יתקיים ללא קהל, כאשר אנו מקווים כי נוכל לחזור לראות אתכם ביציעים בהקדם האפשרי. הפועל תגיע למשחק ללא ג'ימי אלכסיס המורחק, שנפצע באימון בשבוע שעבר ובמועדון מחכים לתוצאות בדיקת ה-MRI שעבר, וריצא'רד בואטנג, שחזר השבוע לארץ וחוזר לכושר משחק. אנדרה טיישיירה טרם חזר לישראל והחלטה סופית בנוגע לעתידו צפויה בשבוע הקרוב.


"אנחנו מתחילים משחקים קצת פחות טוב וצריכים לשים דגש על זה", אמר עופר טסלפפה לפני המשחק. "אנחנו עובדים על זה, השחקנים מבינים שהשיפור במחצית השנייה נגד חיפה נבע מזה שהיינו משוחררים, אנחנו צריכים להתחיל גם את המשחק ככה. אין לי ספק שנדע לקחת את הדברים הטובים מהמשחק אבל צריך לזכור שהפסדנו. אנחנו לא יודעים איך בית"ר יחזרו מהפגרה, ראינו איך אנחנו חזרנו וזה לא מספיק טוב כרגע, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. אנחנו משחקים בבית, ניתן את הכל ואנחנו צריכים לנצח. צברנו ארבע נקודות עד עכשיו עם הקהל שלנו שדחף אותנו והוא מאוד יחסר לנו, זה יהיה מאוד מוזר לשחק באצטדיון ריק אבל זה משהו שנצטרך להתרגל אליו בזמן הקרוב".




מתן פלג התייחס לתפקוד שלו כבלם במחזור האחרון: "אני מרגיש יותר בנוח להיות מגן מן הסתם, אבל יש אילוצים ודרישות של המאמן. בכדורגל המדורני צריך לדעת לשחק ביותר מתפקיד אחד, אני צריך ללמוד את זה יותר ולהיות 100 אחוז בזה, אני אעשה כל מה שהקבוצה צריכה ובאהבה".


על התחרות עם רועי אלימלך אמר: "אני תמיד בעד תחרות כי זה מוציא ממני דברים טובים, התחרות הוגנת כי המקום פה מאוד הוגן. אני חושב שזה יכול להוציא ממני ומאלימלך דברים טובים, הוא שחקן מצוין והלוואי שיגיע לרמות הכי גבוהות, זה מאוד הדדי וחברי".


שמונה שנים חלפו מאז המשחק האחרון בין הקבוצות, אז ניצחו האורחים 0:1 בפתח תקוה משער של עומר אצילי. הקבוצות נפגשו 90 פעמים במסגרת הליגה, כשידה של בית"ר על העליונה עם 38 ניצחונות לעומת 22 של הפועל, כש-30 משחקים הסתיימו בשוויון.




הפועל הפסידה בארבעת המפגשים האחרונים מול הצהובים-שחורים, כשהניצחון האחרון שלנו היה לפני 12 שנים, במשחק בו נשרקו 3 פנדלים והפועל ניצחה 1:2 באצטדיון רמת גן.


הירושלמים שיחקו עד כה 5 משחקים בליגה, בהם הפסידו בשלושה וניצחו בשניים. לאור הפחתת 4 נקודות בשל העונש שקיבלה הקבוצה, בית"ר ממוקמת במקום ה-12 עם 2 נקודות בלבד. מנגד, הפועל שיחקה 5 משחקים, השיגה 4 נקודות וממוקמת במקום ה-10 בטבלה. מיירון ג'ורג', חלוץ האורחת, כבש שלושה שערי ליגה ומוביל את טבלת הכובשים של הקבוצה.

עומר קורסיה, מגן בית"ר ירושלים, שיחק בעונת 2021/22 בהפועל ורשם 6 הופעות ליגה. מנגד, אבי ריקן, איתי שכטר, עידן ורד ומתן פלג שיחקו בעבר בשורות האורחת.


בהצלחה הפועל!

bottom of page