top of page

הפועל 'מבנה' פ"ת תארח מחר את אשדוד, רם לוי: "אסור להוריד את הרגל מהגז"

אחרי שצברו 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים, הכחולים ינסו לשמור על הבית מול הקבוצה הדרומית. אנדרה טיישיירה יחזור לסגל. טסלפפה: "מצפה לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה שנמצאת במומנטום חיובי כמונו"

שחקני הפועל חוגגים את השיוויון השבוע בסמי עופר. צילום: אסף הופמן


הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תארח מחר (שבת, 15:00, אצטדיון שלמה ביטוח) את מ.ס אשדוד, למשחק במסגרת המחזור השמיני של ליגת One Zero. לצערנו, המשחק יתקיים ללא קהל עקב הנחיות פיקוד העורף. המשחק בשבת יהיה השלישי של הפועל בשבוע האחרון, שהתחיל עם ניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים והמשיך עם 1:1 בסמי עופר מול הפועל חיפה.


לראשונה מאז החזרה לליגה, צפוי להכלל בסגל הבלם הפורטוגלי אנדרה טיישיירה, שנחת השבוע בישראל וחזר להתאמן עם הקבוצה. מנגד, אבי ריקן שנפצע במשחק ביום שלישי, לא יהיה בסגל ויעבור צילום ביום ראשון על מנת לאבחן את חומרת הפציעה. ג'ימי אלכסיס, שיעבור בקרוב ניתוח וייעדר לתקופה ארוכה, לא יהיה בסגל גם הוא. ריצ'ארד בואטנג עדיין לא נמצא בכושר משחק, ובצוות המקצועי מקווים כי יהיה מוכן למשחק במחזור הבא מול הפועל חדרה.



"אנחנו מגיעים בתחשות טובות, אבל אם לא נדע ליצור המשכיות מול מ.ס אשדוד אז לא עשינו כלום", אמר עופר טסלפפה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "מצפה לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה שנמצאת במומנטום חיובי כמונו, חשוב שנבוא מחויבים ומאורגנים. נכון להיום כל תוצאה אפשרית בליגה ואין פייבוריטיות. אנחנו עם רגליים על הקרקע וזוכרים שאנחנו עולה חדשה, ויודעים שאם אנחנו נתבלבל אז נקבל בראש".


על הפציעה של אלכסיס אמר המאמן: "ג'ימי שחקן מאוד חשוב בקבוצה ולא נהננו ממנו העונה לצערנו. אנחנו עד עכשיו לא מרוויחים את כל הזרים שלנו העונה אבל אנחנו רואים שבכל הקבוצות בליגה יש חוסרים, אין ספק שבינואר נצטרך לעשות התאמות. אנחנו שמחים שאנדרה חזר והוא חלק מהקבוצה".


רם לוי הוסיף: "יש לנו רצף של שלושה משחקים בשבוע, אבל יש פה חבר'ה מקצוענים ששומרים על עצמם ונחים מתי שאפשר, משתדלים לשמור על עצמנו. עשינו במהלך הפגרה את ההתאמות, התבגרנו קצת, למדנו לקחים אבל צריך לזכור שעוד לא עשינו כלום, זאת פתיחת העונה ואסור לנו להוריד את הרגל מהגז לרגע".


"למדנו לקחים". רם לוי. צילום: אסף הופמן


הקבוצות נפגשנו 40 פעמים עד היום במסגרת שתי הליגות הבכירות, כשהמאזן נוטה לצד האשדודי.

האורחת ניצחה ב-19 מפגשים, הפועל ב-13 ו-8 משחקים הסתיימו בשוויון. המשחק האחרון בין הקבוצות היה אשתקד במסגרת מפגש כפול ברבע גמר גביע המדינה. הפועל, מהליגה הלאומית, אירחה את האורחים מליגת העל וסיימה בתיקו 1:1 את המפגש הראשון. בגומלין הפסידה הפועל 4:2 והודחה מהמפעל.


בעונתנו הקודמת בליגת העל ניצחנו את האשדודים בסיבוב הראשון 1:3 באצטדיון הי"א, הפסדנו בבית בסיבוב השני וניצחנו בפלייאוף התחתון, אך שתי הקבוצות נשרו ללאומית בסיום העונה.


בשורות האורחים משחק אילי טמם, אשר השלים במדי הפועל 24 הופעות וכבש שני שערים, כולל אחד בדקה ה-97 במהפך הבלתי נשכח מול הפועל עכו, כשהפועל נותרה בתשעה שחקנים. האורחים ממוקמים במקום ה-12 בטבלה כשבאמתחתם 5 נקודות בלבד, אך הם מגיעים אחרי ניצחון בכורה (1:2 על הפועל ת"א).

מנגד, הפועל במקום התשיעי עם 8 נקודות.


קדימה הפועל!

bottom of page