top of page

הקהל חוזר הביתה: הפועל 'מבנה' פ"ת תארח מחר את ריינה

יציעי האצטדיון יצבעו מחר סוף סוף בכחול המוכר, לאחר שהותרה כניסת 5,000 אוהדים למשחק. איתי שכטר כבר מוכן: "התגעגענו לקהל. האנרגיות, הטירוף, הלחץ, אין ספק שהקהל של הפועל פתח-תקוה בבית הוא אקס פקטור"



חודשיים וחצי עברו מאז שיחקה הפועל 'מבנה' פתח-תקוה לעיני הקהל שלה, ומחר (שלישי, 19:00, אצטדיון שלמה ביטוח), זה סוף סוף יקרה, כשהכחולים יארחו את בני ריינה במסגרת המחזור העשירי של ליגת One Zero. בעקבות שינוי ההנחיות לפיהן מותרת כניסה של עד 5,000 צופים למגרש, כל המנויים שלנו יוכלו להגיע מחר למשחק על מנת לדחוף אותנו לשלוש נקודות חשובות בבית.


מבחינת מצב הסגל לא צפויים להיות שינויים, כאשר אבי ריקן ועומר כץ לא יכללו בסגל למשחק. "זו בשורה משמחת שהקהל חוזר", אמר עופר טסלפפה לקראת המשחק. "אנחנו צריכים אותם במיוחד בבית, שיידחפו אותנו קדימה ואין לי ספק שזה מה שיקרה מחר. אנחנו צריכים להזהר מהמצבים הנייחים, ריינה קבוצה מסוכנת ועבדנו על זה. יהיה משחק קשה אבל אנחנו שואפים לנצח כמו בכל משחק בבית. אין לי ספק שיחד עם הדחיפה של הקהל השחקנים מחר יעופו קדימה".




"התגעגענו לקהל", הוסיף איתי שכטר. "האנרגיות, הטירוף, הלחץ, אין ספק שהקהל של הפועל פתח-תקוה בבית הוא אקס פקטור. אנחנו מאוד מקווים לשמח אותם מחר, יש עומס של משחק ולכן כל משחק הוא סופר קריטי. נבוא לעשות את העבודה, רעבים, צנועים ואני מאמין שהכל יהיה בסדר. ברמה האישית אני מרגיש טוב מקצועית, ממשחק למשחק אני נפתח, חסר לי עדיין הכדור ברשת. פעם דברים היו נכנסים לי יותר בקלות והיום זה יותר קשה, אבל אני מאמין שכבר במשחק הקרוב דברים יתחברו לי".


שתי הקבוצות נפגשו עד היום רק שלוש פעמים, כולן במסגרת הליגה הלאומית. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, כשהפועל (מהלאומית) מנצחת 0:2 בחוץ. העונה נפגשו הקבוצות במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו והפועל ניצחה 1:2, כך שבחמשת המפגשים בין הקבוצות עד היום, הפועל ניצחה בארבעה משחקים וסיימה אחד בתיקו.



האורחים פתחו מצוין מבחינתם את העונה כשהם צוברים 16 נקודות מ-9 משחקים. את הפסד הבכורה ספגה ריינה במחזור האחרון כשהפסידה 2:1 להפועל ת"א. שלומי אזולאי מוביל את טבלת כובשי הקבוצה עם 5 שערי ליגה עד כה.


מנגד, הפועל ירדה לאחר ההפסד במחזור האחרון למקום ה-12 בטבלה עם 9 נקודות במאזנה. קפטן האורחים, איאד חוטבא בן ה-36, שיחק בהפועל 47 משחקי ליגה (ליגת העל).


צובעים מחר את האצטדיון בכחול!

bottom of page