top of page

הפועל 'מבנה' פ"ת תתארח בבלומפילד, טסלפפה: "כל ניצחון יכול להקפיץ אותנו קדימה"

הכחולים יגיעו לבלומפילד מחר בפעם השלישית העונה, במטרה לחזור הפעם עם שלוש נקודות. גולן בני: "רוצים לשמח את הקהל. אני מרגיש מצוין בהפועל פתח תקוה, מרגיש שמצאתי בית ואני רעב מאוד להוכיח את עצמי"



הפועל מבנה פתח-תקוה תתארח מחר (שבת, 15:00) אצל הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-11 של ליגת One Zero, במטרה לצאת לדרך חדשה לאחר שני הפסדים רצופים. עקב הנחיות פיקוד העורף, הוקצו לאוהדי הפועל 450 כרטיסים למשחק, כאשר החל מ-14:00 המכירה תפתח לקהל הרחב דרך הקישור הבא.


הפועל תגיע בסגל חסר למשחק מחר, כאשר פרט לאבי ריקן ועומר כץ, גם עידן ורד, שחזר לאימונים קלים השבוע, עדיין לא יכלל בסגל. ג'יאן קיניונס, שסבל מפגיעה בלסת לקראת סיום המשחק מול בני ריינה, הועבר בסיומו לבית החולים, שם קובע האזור והוא שוחרר לביתו עוד באותו היום. בהמשך טופל במסירות על ידי ד"ר בועז שי וד"ר מייזי אליעזר שץ, אשר התאימו לו סד מיוחד, אותו הוא צפוי לקבל בשבוע הבא ובכך יוכל לשוב לפעילות באופן מיידי.


"השגנו תוצאות פחות טובות במשחקים האחרונים אבל יש גם תקופות כאלו בכדורגל", אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק. "התכוננו כמו שצריך למשחק מחר ונרצה לשמח את הקהל שיגיע. זאת ליגה מאוד צפופה, 3 נקודות מפרידות בין המקום ה-6 למקום ה-13 ואנחנו יודעים שכל ניצחון יכול להעיף אותנו קדימה".


גולן בני הוסיף: "אין ספק שרצינו לתת לאוהדים קבלת פנים אחרת במשחק ביום שלישי אחרי תקופה ארוכה שהם לא היו במגרשים. עבדנו על הדברים הפחות טובים שהיו במשחקים האחרונים ונבוא למשחק מחר מול הפועל תל אביב כדי לשמח את הקהל ולחזור עם תוצאה טובה. ברמה האישית אני מרגיש מצוין בהפועל פתח תקוה, מרגיש שמצאתי בית ואני רעב מאוד להוכיח את עצמי ושנגיע יחד להצלחות".



הקבוצות נפגשו עד היום 137 פעמים במסגרת שתי הליגות הבכירות (הכי הרבה מפגשים בהיסטוריה אחרי מכבי ת"א). האדומים ניצחו 62 פעמים, 38 פעמים הסתיים המפגש בתיקו וב-37 מתוכם ניצחה הפועל.

חמש שנים חלפו מאז מפגש הליגה האחרון בין הקבוצות, אז בליגה בלאומית בהפסד 2:1. הפעם האחרונה שהתארחנו אצל האדומים באצטדיון בלומפילד הייתה בעונה הקודמת בליגת העל 2014/5, כשהפועל מבצעת מהפך וניצחון דרמטי 1:2.

עוד לפני פתיחת הליגה, סיימו הקבוצות בתיקו 1:1 בבלומפילד, במסגרת בית ב' של גביע הטוטו. רז שטיין השווה עבור הפועל בכדור עונשין.


המארחים מגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים שהעלו אותם עד למקום ה-5 בטבלה עם 15 נקודות. אלן אוז'בולט מוביל את כובשי שערי הקבוצה עם 4 סה"כ. הפועל נמצאת במקום ה-12 עם 9 נקודות ומגיעה אחרי שני הפסדים וארבעה משחקים ללא ניצחון.


עמרי אלטמן, שמשחק כיום באדום, רשם 24 הופעות ליגה במדי הפועל בעונת 2014/5 וכבש 4 שערים במדיה. אקס נוסף של הפועל הוא אביב סלם, ששיחק 61 משחקי ליגה בכחול, בהם כבש שלושה שערים.


בהצלחה הפועל!

bottom of page