top of page

סוגרים את הסיבוב הראשון: הפועל 'מבנה' פ"ת תארח מחר את הפועל י-ם

הכחולים ירצו לסגור סיבוב בניצחון לאחר ארבעה הפסדים רצופים. טסלפפה: "אנחנו מבינים את החשיבות של המשחק, בטח אחרי התוצאות שלנו בתקופה האחרונה"



הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תנסה לסיים את הסיבוב הראשון בטעם חיובי, כשתארח מחר (שבת, 15:00) את הפועל ירושלים, למשחק במסגרת המחזור ה-13 של ליגת One Zero הכחולים מגיעים לאחר רצף של ארבעה הפסדים רצופים ויודעים שהמשחקים מול הירושלמים הוא קרב תחתית חשוב.


המאמן עופר טסלפפה יקבל בחזרה לסגל את רוי נאוי ומתן גושה שישובו מהרחקות, אך איתי שכטר, שיעבור צילום ביום ראשון, ייעדר. עומר כץ, שחזר לאימוני ריצה, ואבי ריקן, שהחל באימונים קלים, ימשיכו להעדר, כמו גם ריצ'ארד בואטנג, שייבדק בשבוע הבא עקב הנפיחות בברכו. רם לוי חש כאבים באימון והוחלט שלא יהיה בסגל גם כן כדי לא לסכנו להמשך.


"אנחנו מבינים את החשיבות של המשחק, בטח אחרי התוצאות שלנו בתקופה האחרונה", אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק. "הקלות בה ספגנו שערים תהיה חייבת להסתיים ועברנו על הדברים כדי שנראה תוצאות כבר מחר".


הקשר עידן ורד הוסיף: "יצאנו מאוכזבים מאוד מהדרבי, אבל אין לנו זמן להכנס למרה שחורה. יש לנו משחק תחתית חשוב מאוד מחר ויודעים שניצחון יכול להוציא אותנו לדרך חדשה. ברמה האישית אני מרגיש שהפציעה הקלה שהייתה לי מאחורי ועכשיו הזמן להוכיח על המגרש".


הקבוצות נפגשו 90 פעמים במסגרת שתי הליגות הראשונות (מול הפועל ירושלים והפועל קטמון יחד). הפועל ניצחה ב-42 מפגשים, 25 מפגשים הסתיימו בתיקו ו-23 פעמים נוצחה.

מפגשי הליגה האחרונים היו בעונת 2020/21 בליגה הלאומית בהם הפסדנו פעמיים. המפגש האחרון בין הקבוצות היה בתחילת העונה במסגרת גביע הטוטו בהפסד הביתי 5:1. האורחים השיגו 7 מ-9 נקודות בשלושת משחקיהם האחרונים ועלו למקום ה-12 בטבלה כשהם מקדימים את הפועל בזכות הפרש שערים בלבד.


בהצלחה הפועל!

bottom of page