top of page

מתארחים בסכנין, חשפיה: "מאמין שיצאנו לדרך חדשה"

לאחר התיקו הדרמטי בין הקבוצות בסיבוב הראשון, הכחולים יגיעו במטרה לחזור עם 3 נקודות חשובות. איתי שכטר וגולן בני ישובו לסגל, עומר כץ יעדר. טסלפפה: "אם לא נחזור עם נקודות, לא עשינו כלום"



שלושה ימים בלבד לאחר התיקו מול מכבי חיפה, תתארח מחר (שבת, 18:00) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה אצל בני סכנין, במסגרת המחזור ה-15 של ליגת One Zero. הכחולים אמנם מגיעים למשחק מהמקום הלפני אחרון בטבלה, אך מעודדים מהיכולת ביום רביעי. אל הסגל של עופר טסלפפה יחזרו איתי שכטר וגולן בני, כשמנגד סמואל בראון המורחק יעדר. עומר כץ עדיין חש כאבים השבוע והוחלט שלא לסכנו במשחק מחר.


"אין ספק שנכנסה רוח חדשה אחרי המשחק ביום רביעי", אמר טסלפפה. "קודם כל עצרנו את רצף ההפסדים, שזה הדבר הכי חשוב, אבל אם אנחנו לא נחזור עם נקודות מסכנין, אז לא עשינו כלום. ביום רביעי שיחקנו כדורגל, יצרנו מצבים נגד מכבי חיפה, וזה צריך להיות גם נגד סכנין. צריך לבוא באותה גישה, להיות אמיצים ולעשות הכול כדי לחזור עם ניצחון".


עידן ורד נוגח את שער היתרון בסיבוב הראשון


השוער רן חשפיה, שקיבל את ההזדמנות בין הקורות במשחקים האחרונים, התייחס לתקופה שעוברת עליו: "זו חוויה שאי אפשר לתאר, במיוחד כשזה קורה במועדון שגדלתי בו. אני שמח שנתנו לי את ההזדמנות ואני ממשיך קדימה בכל הכח. אני מאמין שהמשחק מול מכבי חיפה הוציא אותנו לדרך חדשה, היה חשוב באמת לעצור את רצף ההפסדים והוכחנו לעצמנו שאנחנו לא נופלים גם מהקבוצות הגדולות. החוכמה היא לבוא גם מול סכנין ולקחת את הנקודות".


עד היום הקבוצות נפגשו 25 פעמים במסגרת שתי הליגות הבכירות. מרבית המפגשים הסתיימו בשוויון (13), כשהפועל רושמת 5 ניצחונות לעומת 7 של סכנין. שלושת המפגשים האחרונים הסתיימו בתיקו, כשהאחרון בהם היה משחק הפתיחה של הפועל בעונה הנוכחית. הפועל הובילה 0:1 משער מוקדם של עידן ורד, נותרה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של ג'ימי אלכסיס וספגה שער שוויון בדקה ה-87.

חצי ממשחקיה של בני סכנין העונה הסתיימו ללא הכרעה (7) והיא ממוקמת במקום ה-8 בטבלה עם 18 נקודות. הפועל, שעצרה את רצף הההפסדים בשוויון 2:2 מול מכבי חיפה, צברה 10 נקודות וממוקמת במקום ה-13.

המאחרים יחסרו את אדריאן פאון שהורחק במשחק הקודם, בשורות האורחים משחק דור חוגי, שכבש במדי הפועל 7 שערי ליגה בעונתנו האחרונה בליגת העל. חוגי הוא גם מלך שערי המארחים עם 3 עד כה העונה.


יאללה הפועל!


bottom of page