top of page

הפועל 'מבנה' פ"ת תתארח מחר בטרנר, כץ: "רוצים לנצח בכל משחק"

הכחולים יתארחו לראשונה בהיסטוריה באצטדיון הבאר שבעי, לאחר הניצחון במפגש הראשון בין הקבוצות. רם לוי, איתי שכטר ודרור ניר יעדרו. טסלפפה: "נבוא לעשות את הדברים שלנו כדי לחזור עם נקודות משם"


שלושה ימים לאחר הניצחון החשוב על מכבי נתניה, הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תצא מחר (שלישי, 20:00) לאצטדיון טרנר, למשחק מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-17 של ליגת One Zero. הסגל של עופר טסלפפה יסבול מחר ממספר חיסורים, כאשר בצילום שנערך לקפטן רם לוי אובחן קרע במפשעה, והוא צפוי להעדר כשלושה שבועות. איתי שכטר סובל מקרע בשריר הירך האחורי, וייעדר בין שבועיים לשלושה. דרור ניר סובל מכאבים בשריר התאומים ולא יהיה בסגל גם כן. ג'ימי אלכסיס עבר הבוקר ניתוח בברכו והוא ייעדר מהמשך העונה.


"לא היה הרבה זמן להתאושש לקראת המשחק מחר, אבל זאת הדינמיקה שאנחנו נמצאים בה", אמר עופר טסלפפה לקראת המשחק. "אנחנו מגיעים חסרים מאוד למשחק הזה ופוגשים את הקבוצה במומנטום הכי טוב בליגה, אבל נבוא לעשות את הדברים שלנו כדי לחזור עם נקודות משם". על הפציעות בקבוצה אמר המאמן: "חוץ מהפציעות יש עוד שחקנים שאנחנו רוצים לשמור עליהם ובנוסף גם את אנדרה שעזב, אבל אני סומך על מי שנמצא".


טסלפפה התייחס לפטירתו של דרור קשטן ז"ל: "יום עצוב לכדורגל הישראלי, דרור היה מאמן ענק, דמות מדהימה, דמות לחיקוי לכל המאמנים. זו אבידה גדולה מאוד לספורט הישראלי ובמיוחד להפועל פתח-תקוה, בה הוא צמח".


עומר כץ התייחס לחזרה המוצלחת שלו לשער מול נתניה: "זה היה ממש כמו שדמיינתי את זה, לחזור עם ניצחון ושער נקי. היה לי כיף מאוד לחזור ואני שמח שאנחנו במומנטום טוב ועם שלושה משחקים ללא הפסד. הפנים למחר, המשחקים מאוד קרובים אחד לשני ואנחנו מאמינים בעצמנו לקראת המשחק הקשה שמצפה לנו מחר. יש אווירה טובה מאוד בקבוצה וכולם מלוכדים סביב המטרה. אמנם יש העדרויות אבל אני סומך על מי שיעלה מחר ואני בטוח שאנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה". על האפשרות לשחזר את הניצחון מהסיבוב הראשון אמר השוער: "מאמינים שאפשר לעשות את זה, אנחנו הפועל פתח-תקוה, רוצים לנצח בכל משחק ולא נסתפק בשום תוצאה שהיא לא ניצחון. אנחנו מכבדים את באר שבע אבל אנחנו רוצים לבוא ולעשות את מה שאנחנו יודעים ויכולים ואני מקווה שנצא עם תוצאה טובה".


85 מפגשים נערכו בין הקבוצות עד היום, כשהמאזן ביניהן כמעט מאוזן לחלוטין. הפועל ניצחה 29 פעמים, 28 מפגשים הסתיימו בשוויון ו-28 משחקים הסתיימו בניצחון הדרומיים. בסיבוב הראשון ניצחה הפועל 0:1 בבית משער של אבי ריקן.

הפועל תתארח בפעם הראשונה באצטדיון "טוטו טרנר", כשניצחון החוץ הקודם בבאר שבע הושג באצטדיון ורסמיל המיתולוגי לפני 12 שנים עם שער ניצחון בלתי נשכח של גיא צרפתי בדקה ה-93.

המארחת מגיעה במומנטום ענק, אחרי חמישה ניצחונות רצופים ומאזן שערים של 3:17 כשהיא במקום ה-4 בטבלה. מנגד, הפועל טיפסה למקום ה-12 כשהיא מקדימה רק בהפרש שערים את הפועל חדרה. רותם חטואל מוליך את טבלת כובשי השערים של הקבוצה עם 7 כיבושים, אנטוניו ספר ומיגל ויטור עם 4 כ"א.

שני אקסים של הפועל בסגל האדומים - רועי גורדנה ואלון תורג'מן, ששיחקו בצוותא בכחול בעונת 2010/11. יאללה הפועל!


bottom of page