top of page

מארחים את המוליכה, ריקן: "השחקנים מאמינים, יודעים איזה משחק מצפה לנו"

הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תארח מחר את מכבי תל אביב, ללא קיניונס, ניר, פלג ושכטר. טסלפפה: "אנחנו עושים את הכל כדי לחזק את הקבוצה"



לעיניי אצטדיון מלא, תארח מחר (ראשון, 20:00) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב, למשחק במסגרת המחזור ה-18 של ליגת One Zero. הכחולים יגיעו למשחק ללא שני המגנים השמאליים בסגל, כאשר ג'יאן קיניונס מורחק ודרור ניר סובל מפציעה בשריר התאומים, והוא צפוי לשוב לאימונים בעוד 7-10 ימים. איתי שכטר הפצוע ימשיך להעדר, כאשר גם מתן פלג הצטווה לנוח בשבוע הקרוב עקב הפגיעה בראשו ולא יהיה בסגל. בלם הקבוצה, ג'ימי אלכסיס, שוחרר מבית החולים וחזר לביתו לאחר הניתוח שעבר, כאשר עוד לפני ששוחרר הגיעו קפטן הקבוצה רם לוי והשוער עומר כץ לתמוך בו.



"למרות החיסורים, נצטרך להיות מחויבים ולבוא באותה הגישה שבאנו איתה לבאר שבע", אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק. "בבית אנחנו צריכים לעשות הכל בשביל לצאת עם נקודות". על הבלם הצעיר יער זמבורבסקי, שערך הופעת בכורה בטרנר, אמר: "יער עובד, מתאמן וקיבל את ההזדמנות לאחר שנתיים בבוגרים. הוא חיכה להזדמנות שלו ואני שמח בשבילו, כי הוא ילד שעובד קשה. אני מאוד מרוצה ממנו".


המאמן התייחס לניסיונות של הקבוצה להתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר, מעבר להחתמתו של שובל גוזלן: "הסיטואציה בשוק ההעברות לא פשוטה וכמעט ואין שחקנים כרגע בשוק הישראלי. הקבוצות לא משחררות שחקנים בגלל רצף המשחקים ובתקופה הזאת לא פשוט להנחית זרים בישראל. אני יכול להגיד לאוהדים שלנו שאנחנו באמת שעושים את הכול בשביל לחזק את הקבוצה, אבל גם אנחנו לא רוצים למהר ולהביא שחקן שבסוף יתברר כמשהו שאנחנו לא חיפשנו. אנחנו עושים את זה עם המון זהירות, אבל אין ספק שאנחנו חייבים להתחזק".




הקשר אבי ריקן התייחס גם הוא למפגש מול הצהובים: "אנחנו יודעים איזה משחק מצפה לנו ביום ראשון. נצטרך להיות בשיאנו, להגיע מוכנים, מאוד מסודרים ומאורגנים טקטית וגם לקוות ליום פחות טוב שלהם. יש לנו המון כבוד ליריבה אבל אנחנו צריכים לחשוב על מה אנחנו יכולים לעשות וכבר הראינו שבאצטדיון הביתי שלנו, בכל משחק ועם קהל תומך כמו שיש לנו, אנחנו יכולים להתמודד גם מול קבוצות מהצמרת. אנחנו צריכים להביא את האנרגיות, הנחישות, אבל להיות מאוד מסודרים ולהאמין שבאמת אפשר לעשות משהו במשחק הזה. אנחנו השחקנים מאמינים, אבל כמובן שזה יצטרך לבוא לידי ביטוי בביצוע".


מכבי ת"א היא הקבוצה אותה הפועל פגשה הכי הרבה פעמים לאורך ההיסטוריה. המפגש ה-140 בין הקבוצות ייערך מחר, כשעד היום הצהובים ניצחו ב-69 מהם, הפועל ב-40 וב-30 מקרים הסתיים המפגש ללא הכרעה. האורחת ניצחה את הפועל בעשרת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות. ניצחון הליגה האחרון של הפועל היה לפני 15 שנים בבלומפילד עם שער ניצחון דרמטי של אורי אוזן בדקה ה-93.

בסיבוב הראשון נפגשו הקבוצות בבלומפילד במשחק בו הפועל הפסידה 2:0, כשעומר כץ הודף 2 פנדלים מתוך 3 שבעט לעברו ערן זהבי. האורחת מגיעה לאחר שניצחה בדרבי העירוני 2:4 והיא במקום ה-1 בטבלה. כמו כן, הצהובים הם קבוצת החוץ הטובה בליגה עם 8 ניצחונות מ-9 משחקים. הפועל מגיעה מהמקום ה-12 בטבלה, לאחר הפסד החוץ 2:0 להפועל באר-שבע.


קדימה הפועל!





bottom of page