top of page

מתארחים אצל ריינה בגרין, טסלפפה: "יש לנו זכרונות טובים משם"

הפועל תצפין מחר למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה ווינר, כאשר הבלם ניקו אנטוניץ' צפוי להכלל לראשונה בסגל. יער זמברובסקי, איתי שכטר, רם לוי ודרור ניר יעדרו, מתן גושה ורז שטיין ישובו לסגל




עם זכרונות טובים ממשחק גביע המדינה שנערך בעונה שעברה באותו מגרש ומול אותה יריבה, תתארח מחר (שבת, 17:30) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה אצל בני ריינה, למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה ווינר. עבור הפועל מדובר במשחק הראשון במסגרת המפעל השנה, לאחר שבעונה שעברה הגיעה עד לשלב רבע הגמר. בסגל של הכחולים יכלל לראשונה הבלם האוסטרי ניקו אנטוניץ', שחתם בקבוצה השבוע וכבר ערך שני אימונים עם הקבוצה.


מי שייעדר מהסגל הוא הבלם יער זמברובסקי, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ויעדר כשבועיים-שלושה. איתי שכטר החל באימונים קלים וצפוי לחזור לסגל באחד משני מחזורי הליגה הקרובים, כאשר בקבוצה מקווים כי גם רם לוי ישוב לאימונים מלאים בשבוע הבא. דרור ניר עדיין לא מתאמן עם הקבוצה והמטרה היא שישוב לפעילות גם כן בשבוע הבא. מתן גושה ורז שטיין יחזרו לסגל. בקבוצה נבחן בימים האחרונים הקשר אייל חן, שפתח את העונה בבני יהודה.



"יש לנו זכרונות טובים ממשחק גביע המדינה במגרש הזה בעונה שעברה", אמר המאמן עופר טסלפפה לקראת המשחק. "אנחנו פוגשים יריבה איכותית אבל נגיע במטרה לנצח ולהעפיל לשלב הבא בגביע. נצטרך להיות מרוכזים ומפוקסים כמו שהיינו בתיקו מול מכבי תל אביב ולהביא עוד דיוק ומחץ בהתקפה, ויחד עם הדחיפה של הקהל שלנו אני מאמין שנוכל לעשות את זה".



הקבוצות נפגשו עד היום רק 6 פעמים בכל המסגרות השונות. הפועל ניצחה ארבע פעמים, פעם אחת סיימו הקבוצות בשוויון ובמשחק הליגה האחרון, לפני כחודש, ניצחה ריינה.

בשנה שעברה נפגשו הקבוצות במסגרת שמינית גמר גביע המדינה כשהפועל, אז עוד בלאומית, הצפינה לאצטדיון גרין, ניצחה 0:2 והעפילה לרבע הגמר. ממדו סמבה יחמיץ את המשחק בשל צהובים. שלומי אזולאי עם 6 שערים ולואי חלף עם 4 מובילים את כובשי השערים של המארחת, שחווה עונה מוצלחת ונמצאת כרגע במקום ה-5 בליגה.


יאללה הפועל!

bottom of page