top of page

מתארחים בטדי, טסלפפה: "נוסעים במטרה לחזור עם ניצחון"

הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תתארח מחר אצל בית"ר ירושלים, עם חמזה שיבלי לראשונה בסגל. גוזלן: "אני מרגיש מצוין במועדון"




שלושה ימים לאחר הניצחון המרשים בגביע המדינה ווינר, הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תצא מחר (שלישי, 20:00, טדי) למשחק חוץ נוסף, כשתתארח אצל בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-19 של ליגת One Zero. הכחולים, שניצחו את הקבוצה מהבירה בסיבוב הראשון, יגיעו במטרה להשיג ניצחון חוץ ראשון במסגרת הליגה העונה. בסגל הקבוצה יכלל לראשונה חמזה שיבלי, שחתם אתמול ועבר בבקרה התקציבית. רם לוי ודרור ניר, שהחלו באימוני ריצה, לא יהיו בסגל, כמו גם יער זמברובסקי ואיתי שכטר, שצפוי לחזור לקראת המחזור הבא.


"יצאנו מרוצים מהניצחון בגביע והמטרה עכשיו היא להמשיך את זה בליגה מול בית"ר ירושלים", אמר עופר טסלפפה לקראת המשחק. "אנחנו רוצים להשיג את ניצחון החוץ הראשון שלנו העונה בליגה ואנחנו באים במטרה לעשות את זה כבר מחר". על הרכש החדש אמר המאמן "חמזה שחקן מוכשר מאוד שרצינו שיגיע אלינו, אני בטוח שהוא יהיה תוספת כוח משמעותית ויעזור לנו בהמשך העונה".


שחקן נוסף שהגיע בחלון ההעברות, שובל גוזלן, הוסיף: "משחק בטדי הוא תמיד דבר מרגש, בטח כשהמשחק עם חשיבות כזו עבורנו. אנחנו מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה ויחד עם הקהל שלנו אני מקווה שנחזור עם שלוש נקודות". על ההתאקלמות בקבוצה אמר החלוץ: "אני מרגיש מצוין במועדון, עברתי לא מעט בקריירה ואני יכול להגיד שהתנאים פה מעולים, התחברתי לכולם כאן מהר מאוד ועכשיו הזמן להביא תוצאות על הדשא".



עד היום נפגשו הקבוצות 91 פעמים במסגרת הליגה, כאשר הצהובים שחורים מירושלים ניצחו ב-38 מפגשים, הפועל ב-23 ו-30 מפגשים הסתיימו בשוויון. בסיבוב הקודם ניצחה הפועל 0:1 משער של פורצ'ן באסי, אך לפני זה קדמו להם 4 הפסדים רצופים במשחקים מול בית"ר.


הפעם האחרונה בה הפועל ניצחה את המארחת בטדי הייתה בעונת 2010/11 עם צמד שערים של דודו ביטון במשחק ללא קהל ועם אבי ריקן במדי היריבה. המארחת מגיעה למשחק אחרי שהודחה מהגביע, בו זכתה אשתקד. בית"ר ניצבת במקום ה-7 בליגה כשבאמתחתה 21 נקודות (זאת לאחר שהופחתו 4 נקודות ממאזנה בשל עונש) . הירושלמים מציגים מאזן מאוזן לחלוטין בבית: 3 ניצחונות, תיקו והפסדים. ירדן שועה כבש 9 שערים ומוביל את מאזן הכובשים והמבשלים של הקבוצה. בצד המארח יחסר גריגורי מורוזוב המוצהב.


יאללה הפועל!

bottom of page