top of page

הפועל יוצאת לאשדוד, רם לוי: "יש לנו מטרה ואני בטוח שנעמוד בה"

הכחולים יתארחו למשחק תחתית חשוב באשדוד, עם דניס אדנירן ורז כרמי לראשונה בסגל. טסלפפה: "אנחנו חייבים לקחת את המשחק הזה גם בכוח אם צריך, אין לנו ברירה אחרת"





המאני טיים יוצא לדרך. הפועל 'מבנה' פתח-תקוה תתארח מחר (שבת, 18:00, אצטדיון הי"א) למשחק תחתית חשוב במיוחד אצל מ.ס אשדוד, במסגרת המחזור ה-21 של ליגת One Zero. נקודה אחת מפרידה בין הקבוצות ערב המחזור, ויחד עם הדחיפה של האוהדים הכחולים ביציעים, הפועל מגיעה במטרה לסיים את המחזור מעל הקו האדום.


לא פחות משישה שחקנים חדשים הצטרפו להפועל בחלון ההעברות שננעל ביום שלישי השבוע, כאשר חמישה מהם צפויים להיות בסגל למשחק, כולל דניס אדנירן ורז כרמי. גילברט קומסון צפוי להצטרף לאימונים בתחילת השבוע והוא לא יהיה בסגל למשחק. עידן ורד, שלא שיחק מול הפועל חיפה בעקבות רגישות בשריר, ערך היום אימון מלא וצפוי להיות בסגל למשחק. יער זמברובסקי עדיין לא חזר לפעילות מלאה, כאשר הצפי עומד על כשבועיים. דרור ניר חזר לאימונים מלאים אך עדיין לא כשיר לחלוטין.


משחק ראשון בסגל. דניס אדנירן היום באימון.


רז כרמי באימון היום


"ללא ספק מדובר במשחק על שש נקודות", אמר עופר טסלפפה. "מדובר במשחק חשוב מאוד עבורנו, במיוחד אחרי ההפסד להפועל חיפה. נבוא למשחק כשאנחנו יודעים שאנחנו חייבים לקחת את המשחק הזה גם בכוח אם צריך, אין לנו ברירה אחרת. כולם מבינים את החשיבות של המשחק הזה, השחקנים, הצוות וכל המערכת, נצטרך לבוא ולהיות חכמים מול אשדוד שהיא קבוצה מצוינת וחזקה, אבל עם כל הכבוד להם, יש לנו את הרצונות והצרכים שלנו".




על הרכש בחלון ההעברות אמר המאמן: "קודם כל אני חייב לפרגן למערכת פה שעשתה עבודה וגם לצוות, כולם עבדו מסביב לשעון וזה היה לא פשוט. אני מאוד שלם עם מה שצירפנו ואני מקווה שהשחקנים החדשים ישתלבו ויוכלו לעזור לקבוצה מהר. אמרתי גם לשחקנים, מי שהגיע זה כוח עזר, הבסיס נמצא פה".


רם לוי, שהתאושש מהפציעה ממנה סבל, הוסיף: "התאמנתי ועבדתי קשה בתקופה הזו ואני מרגיש טוב עכשיו. לא היה פשוט לשבת בחוץ בתקופה הזו אבל אני בטוח שעכשיו נעשה את העבודה. מדובר בתקופה חשובה מאוד עבורנו וגם הצוות אומר לנו את זה וגם אנחנו מדברים על זה בינינו השחקנים. אנחנו מבינים את החשיבות של המשחק ושל התקופה הזו שאנחנו יוצאים אליה. יש לנו מטרה ואני בטוח שנעמוד בה". הקפטן קרא לאוהדים להגיע בהמוניהם למשחק מחר: "האוהדים הם אחד הדברים החשובים אצלנו, אנחנו צריכים אותם שיגיעו מחר בכמויות שהם יודעים".




הקבוצות נפגשו עד היום 41 פעמים במסגרת שתי הליגות הבכירות, כשידה של המאחרת על העליונה עם 19 ניצחונות. הפועל ניצחה ב-13 מפגשים ועוד 9 הסתיימו בשוויון. בסיבוב הראשון עלתה הפועל ליתרון של 0:1 בדקה ה-86 מרגלי גולן בני, אך ספגה שער שוויון מכדור עונשין בדקה ה-100 של המשחק.

ניצחון החוץ האחרון באצטדיון הי"א היה בשלהי עונתנו הקודמת בליגת העל, 2:4. המארחת ניצבת במקום ה-12 בטבלת הליגה עם 17 נקודות במאזנה, אחת יותר מהפועל שבמקום ה-13. הפועל טרם ניצחה בחוץ העונה, כאשר הפסידה ב-10 משחקים וסיימה 3 בתיקו. מלך שערי הקבוצה הוא רביד אברג'יל עם ארבעה.


יאללה הפועל, חוזרים עם 3 נקודות!


bottom of page