top of page

יוצאים לגרין, ורד: "מאמינים שמחר יכול להיות רגע המפנה"

הכחולים יפגשו את בני ריינה, ללא עומר כץ ושובל גוזלן הפצועים. לם: "השחקנים התאמנו טוב בשבוע וחצי האחרונים ואני מרגיש שאנחנו מוכנים לקראת המשחק"


ארבעה מחזורים לפני סוף הסיבוב השני, תתארח מחר (שני, 20:00, אצטדיון גרין) הפועל 'מבנה' פתח-תקוה אצל בני ריינה במסגרת המחזור ה-23 של ליגת One Zero. הפועל תחזור למגרש בו השיגה את הניצחון האחרון שלה, 2:4 במסגרת גביע המדינה מול אותה יריבה לפני כחודש.


הכחולים יגיעו למשחק ללא עומר כץ, אשר סובל מפגיעה קלה באחד משרירי הכתף מהמשחק מול הפועל חדרה וינסה לשוב לפעילות בשבוע הקרוב. החלוץ שובל גוזלן יעדר גם הוא, לאחר שאובחן עם קרע קטן באזור המפשעה שישבית אותו מפעילות במשך כעשרה ימים.


"השחקנים התאמנו טוב בשבוע וחצי האחרונים ואני מרגיש שאנחנו מוכנים לקראת המשחק", אמר המאמן בני לם. "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד, אבל אני סומך על השחקנים שלנו שייתנו מחר משחק טוב ונחזור הביתה עם ניצחון. אני לא רוצה להכנס למה שהיה אלא למה שהיה מעכשיו. סוד המשחק זה לב, נשמה, עמידה טקטית נכונה ולחץ נכון והרבה בטחון לשחקנים".




"אנחנו מאמינים שמחר יכול להיות רגע המפנה", הוסיף עידן ורד. "ראינו בשבועיים האחרונים מה בני דורש מאיתנו ואני מאמין שנעשה את זה. מחר זאת הזדמנות גדולה עבורנו להראות שאנחנו עדיין פה ואני מאוד מאמין בנו. מבחינתנו השחקנים דיברנו בינינו ואנחנו יודעים שכל אחד צריך להביא יותר וזה מתחיל קודם כל ממני וכל השחקנים בקבוצה. זה לא קשור איזה הרכב או מה היה, להביא שלושה נצחונות עד עכשיו זה לא מספיק וזה קודם כל תלוי בנו".


עד היום נפגשו הקבוצות רק 7 פעמים בכל המסגרות השונות, כשהפועל מנצחת ב-5 נפגשים, מסיימת אחת בתיקו ומפסידה פעם אחת- 1:0 בסיבוב הראשון העונה. אצטדיונם הביתי של המארחים מאיר פנים להפועל, שניצחה שם 3 פעמים וסיימה פעם אחת בתיקו.

כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום הליגה הסדירה, ממוקמת המארחת במקום ה-5 שמוביל לפלייאוף העליון ויודעת שניצחון יקרב אותה מאוד להשלמת המשימה. שלומי אזולאי הוא המבקיע המוביל של ריינה עם 6 סה"כ. ריינה לא כבשה בשני משחקיה האחרונים, כשהפועל מנגד לא מצאה את הרשת בשלושת המחזורים האחרונים.


יאללה הפועל!




bottom of page